آمار عجیب ثبت نام برای خرید ۱۰۶۲ خودروی خارجی مزایده‌ای

کد خبر: 1178355

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده فوق‌العاده خودرو‌های خارجی به ارزش ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان، ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی رمزگشایی می‌شود.

آمار عجیب ثبت نام برای خرید ۱۰۶۲ خودروی خارجی مزایده‌ای

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده فوق‌العاده خودرو‌های خارجی به ارزش ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان، ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی رمزگشایی می‌شود.

صاحب حجتی سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده یک هزار و 62 خودروی خارجی رسوب شده در گمرک از روز هفتم مهرماه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند و یا از خودرو‌ها در انبار‌های اموال تملیکی بازدید کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از 40 هزار بازدید از سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و حدود 20 هزار نفر ثبت‌نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت در خصوص مزایده فوق‌العاده 565 ثبت شده است.

حجتی با بیان اینکه جلسه رمزگشایی از قیمت‌های پیشنهادی در 16 مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار می‌شود، گفت: زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودرو‌های سواری خارجی از 12 مهرماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 مهرماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: اسامی برنده‌شدگان با حضور نهاد‌های نظارتی و بازرسی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین خودرو‌های خارجی در بوشهر است، گفت: خودرو‌ها در 9 استان شامل استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، هرمزگان، تهران، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و فارس در انبار‌های این سازمان قرار دارند که امکان بازدید حضوری فراهم است.

حجتی اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در سال 97 واردات خودرو با ممنوعیت همراه شد، در همان سال بیش از 6 هزار و 816 دستگاه سواری به علت شکایت گمرک مبنی بر جعل ثبت سفارش در بنادر و گمرکات کشور اجازه ترخیص پیدا نکردند.

سخنگوی سازمان فروش اموال تملیکی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های قضایی صورت گرفته بالغ‌بر پنج هزار و 754 دستگاه ترخیص و برای یک هزار و 62 دستگاه خودروی سواری پرونده قضایی تشکیل شد و اکنون با تأکید دولت سیزدهم مبنی بر کاهش رسوب کالا و سرعت در تعیین و تکلیف کالاها، مزایده این تعداد خودرو منتشر شده است.

وی از شرکت کنندگان درخواست کرد: برای شرکت در مزایده لازم است پس از انجام ثبت‌نام و دریافت توکن (گواهی امضا) ضمن ورود به سامانه مزایده و انتخاب نقش مزایده‌گر اموال تملیکی، پس از پرداخت ودیعه پیشنهاد قیمت خود را ارسال کنند.

سخنگوی سازمان فروش اموال تملیکی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده و اطلاع از جزئیات بیشتر آن به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها