خبرهای جدید درباره واردات خودرو

کد خبر: 1178683

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا چند هفته آینده اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو اعلام‌ می‌شود.

خبرهای جدید درباره واردات خودرو

به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت سیدرضا فاطمی امین ‌‌درباره اعلام اسامی شرکت‌های واردکننده خودرو اظهار داشت: برخی از شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو هستند اما اسامی شرکت‌های واجد شرایط واردات خودرو تا چند هفته آینده اعلام می‌شود.

وزارت صمت اظهار داشت: تلاش فعالان اقتصادی در شرایط کنونی برای حفظ و ارتقای تولید در واحدهای تولیدی شایسته قدردانی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با حمایت‌های دولت سیزدهم، تولید صنعت فولاد کشور به ثبات رسیده و نیاز همه واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه برطرف شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت‌های انجام‌شده از پتروشیمی اشاره کرد و گفت: از اوایل اردیبهشت امسال حمایت از واحدهای فعال این بخش آغاز شده تولید چند ماه اخیر به اندازه یک سال رشد داشته است.

به گفته وی کمبود سرمایه در گردش، تامین نشدن به موقع مواد اولیه و بازاریابی (تجارت) از مهم‌ترین مشکلات صنایع پتروشیمی کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت واردات خودرو افزود: آیین‌نامه واردات خودرو در دولت مصوب ‌ و شرایطی برای واردات خودرو پیش بینی شده است که نزدیک به ۳۰۰ کسب و کار درخواست دادند که این واردات را انجام دهند.

فاطمی امین افزود: برخی از این واحدها شرایط واردات خودرو را ندارند و تا چند هفته آینده شرکت‌های واجد شرایط مشخص می‌شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها