فروش خودروی لوکس ایران خودرو ارزانتر از کارخانه | با شرایط ویژه و ارزان شاسی بلند بخرید

کد خبر: 1178794

طرح جدید فروش بصورت قرعه کشی خودرو لاماری از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز به اجرا در می‌آید.

فروش خودروی لوکس ایران خودرو ارزانتر از کارخانه | با شرایط ویژه و ارزان شاسی بلند بخرید

طرح جدید فروش بصورت قرعه کشی خودرو لاماری از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز به اجرا در می‌آید.

محدودیت:

۱- سن بالای ۱۸ سال

۲ - داشتن گواهینامه معتبر

 
قیمت قطعی (تومان) موعد تحویل رنگ
1.094.000.000 90 روز کاری سفید – مشکی – خاکستری – سبز

سایت پیش ثبت نام: arian.iranecar.com/ منبع: دنیای خودرو

 
زمان برگزاری قرعه کشی ایران خودرو

زمان قرعه کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو قرار است ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸با حضور مراجع رسمی برگزار شود و نتایج آن تا عصر همان روز اطلاع رسانی خواهد شد.

سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

در طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.

در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت نام داشتند.

ثبت نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ مهرماه ادامه داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به صورت برخط برگزار خواهد شد./ منبع: ایران جیب

فروش ویژه ایران خودرو با سود 100 میلیونی

به گزارش وقایع روز، ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده پاییزی خودرو در سال 1401، 4 محصول خود را عرضه کرده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار آزاد به گونه‌ای است که خریدار حداقل 82 میلیون تومان سود خواهد کرد.

مرحله سی و هشتم فروش فوق‌العاده ایران خودرو از دیروز سه شنبه 12مهرماه 1401 به مدت 4 روز آغاز شده است. در طرحی که از روز گذشته به اجرا درآمده، 4 محصول پارس سال، سورن پلاس، دنا پلاس دنده ای توربو و اتوماتیک را از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش فوق‌العاده هم مانند دفعات قبل، اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها به شکلی است که مشمولان زیادی در این طرح شرکت خواهند کرد و احتمال گذر از 6 میلیون شرکت کننده چندان دور از انتظار نیست.

سودهای چند ده میلیونی فروش فوق‌العاده ایران خودرو

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه 4 محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده مهرماه 1401 ایران خودرو عرضه می‌شود حداقل 82 میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این 4 خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره هم مانند دوره‌های گذشته "ماهانه" بین 27 تا 51 میلیون تومان سود می‌کنند.

در این طرح فروش فوق‌العاده قیمت کارخانه پارس بنزینی حدود 165 میلیون تومان است. قیمت بازار آزاد این محصول هم حدود 318 میلیون تومان است که بیشترین متقاضی و کمترین شانس را برای برنده شدن خواهد داشت.

این خودروها در تاریخ شنبه مورخ 16 مهرماه 1401 قرعه کشی شده و اسامی برندگان منتشر خواهد شد.

 حذف قرعه‌کشی خودروهای پرطرفدار ایران خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با خروج همه خودروهای تولیدی سایپا و اکثر تولیدات ایران‌خودرو از فرایند قرعه‌کشی، برچیده شدن سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کلید خورده است، گفت: اکنون محصولات سایپا از فرایند قرعه‌کشی خارج شده و به‌جز چند محصول ایران‌خودرو بقیه نیز از قرعه‌کشی خارج شد.

به گزارش ایرنا، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در چند روز گذشته اعلام کرد که در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودروهای خودروسازان با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تجارب به دست آمده از سه دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو بر مبنای قرعه‌کشی و تجربه عرضه خودرو در بورس کالا، افزود: عرضه و تقاضا در اغلب خودروهای تولیدی کشور برای عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی در نیمه دوم سال جاری از تعادل برخوردار است.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: با توجه به آنکه برنامه افزایش تولید در شش‌ماهه دوم سال نیز در برنامه خودروسازان قرار دارد، در عمل منظم فروش ماهیانه یک‌صد هزار دستگاه خودرو در معرض فروش گذاشته می‌شود.

بر اساس این گزارش، با حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ایران‌خودرو در گام نخست به‌عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به‌صورت قرعه‌کشی انجام دهد، طرح فروش فوق‌العاده سه‌ماهه و پیش فروش یک‌ساله خود را از امروز (۱۲ مهرماه) آغاز کرده است.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها