تشکی کمیته مشترک جهت ساماندهی بازار سرمایه

کد خبر: 1179337

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته مشترک این کمیسیون با وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت ساماندهی بازار سرمایه خبر داد.

تشکی کمیته مشترک جهت ساماندهی بازار سرمایه

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جلسه امروز سه شنبه 19 مهر کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: امروز نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس جهت بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه برگزار شد.

وی افزود: با توجه به گزارش‌هایی که در رابطه با این موضوع توسط همکاران ما و سازمان بورس ارائه شد به این جمع بندی رسیدیم که بتوانیم این آسیب‌شناسی انجام شده را در یک تصمیم مهم عملیاتی کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که در جلسه امروز کمیته تخصصی مشترک کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد تشکیل شد، گفت: ظرف 10 روز آینده پیشنهادات مرتبط با آنچه که به عنوان مشوق ها است در بودجه 1402 که الان دولت در حال تدوین لایحه است و بخشی از اقداماتی که نباید اجرا شود همانند قیمت‌گذاری دستوری مجموع این‌ها در قالب یک گزارش مشخص جمع‌بندی شده و این گزارش در شورای عالی به تصویب برسد و با امضای مشترک کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور ابلاغ شود و در لایحه دولت مبنا قرار بگیرد تا ما در مجلس بتوانیم یک اقدام مهم انجام دهیم./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها