بازار طلا و ارز در آخرین روز مهر /ریزش ۲۵هزار تومانی سکه امامی

کد خبر: 1181212

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۳۵۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون تومان است.

بازار طلا و ارز در آخرین روز مهر /ریزش ۲۵هزار تومانی سکه امامی

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 354 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 14 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 15 میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 8 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 5 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 3 میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 5 میلیون و 868 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1658 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 28 هزار و 934 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 28 هزار و‌ 646 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 933 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 645 تومان اعلام شده است./ تسنیم

کاهش ۲۵هزار تومانی سکه امامی

سکه امامی نسبت به هفته گذشته با کاهش ۲۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش مهر، قیمت طلا و سکه امروز در بازار جهانی با تغییراتی مواجه بود که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

 
سکه قیمت امروز حباب
سکه امامی ۱۵۰.۰۲۰.۰۰۰ ۲۲.۰۷۰.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۱۳۹.۹۵۰.۰۰۰ ۱۲.۱۰۰.۰۰۰
نیم ۸۱.۵۰۰.۰۰۰ ۱۷.۵۲۰.۰۰۰
ربع ۵۱.۵۰۰.۰۰۰ ۱۹.۴۹۰.۰۰۰
گرمی ۳۱.۳۰۰.۰۰۰ ۱۴.۵۳۰.۰۰۰

قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش ۲۵ هزار تومانی مواجه شده است، همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۶۵۷ دلار بوده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۳,۴۰۶,۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها