فروش لاماری ارزانتر از بازار از فردا اول آبان/ بدون قرعه کشی خودرو لاکچری سوار شوید

کد خبر: 1181228

بورس کالا فردا، اول آبان‌ماه میزبان ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما خواهد بود.

فروش لاماری ارزانتر از بازار از فردا اول آبان/  بدون قرعه کشی خودرو لاکچری سوار شوید

فرایند عرضه خودرو در بورس کالا همچنان ادامه دارد و در این راستا قرار است، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در بورس کالا، روی تابلو برود.

بر این اساس، ۱۰۰ دستگاه آن خودروی لاماری مشکی رنگ و ۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری سفید رنگ که ۱۰ دی‌ماه تحویل خریداران می شود، با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می شود.

هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

مهلت سفارش تا ساعت ۱۷ امروز و میزان پیش خرید این خودرو ۲۵ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودروی سواری شده‌اند، در این عرضه امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

وانت کارا دوباره در راه بورس

همچنین بر اساس  این گزارش، بهمن موتور برای سومین بار وانت کارا را در بورس کالا در روز دوم آبان عرضه می‌کند. در نوبت سوم عرضه وانت کارا، قرار است ۱۱۵ دستگاه خودرو با تحویل ۲۷ آذر روی تابلو عرضه رود.

۱۱۵ دستگاه وانت کارا شامل ۵۰ دستگاه وانت کارا تک کابین و ۶۵ دستگاه وانت کارا دو کابین متعلق به بهمن موتور، در تالار اختصاصی خودرو روز دوم آبان‌ماه عرضه می‌شود.

این محصول که قرار است ۲۷ آذر به مشتریان تحویل داده شود، با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روی تابلوی عرضه می‌رود./ایسنا

خودروی لاماری هم به بورس کالا آمد

شرکت بهمن موتور برای سومین بار وانت کارا را در حالی در بورس کالا در روز دوم آبان عرضه می‌کند که در نوبت سوم عرضه وانت کارا، قرار است ۱۱۵ دستگاه خودرو با تحویل ۲۷ آذر روی تابلو عرضه رود

 بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، 115 دستگاه وانت کارا شامل 50 دستگاه وانت کارا تک کابین و 65 دستگاه وانت کارا دو کابین متعلق به بهمن موتور، در تالار اختصاصی خودرو روز دوم آبان‌ماه عرضه می‌شود.

این محصول که قرار است 27 آذر به مشتریان تحویل داده شود، با قیمت پایه 291 میلیون و 300 هزار تومان روی تابلوی عرضه می‌رود.

بر اساس این گزارش، در مشخصات عرضه این خودروها آمده است:

. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

. رنگ خودروها نیز سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های بهمن موتور را طبق لیست پیوست انتخاب کنند.

. خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی هستند که شامل هزینه 9 درصد ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌هاست.

. هزینه‌های جانبی در کارا تک کابین که جمعا به مبلغ 74 میلیون و 200 هزار و 281 ریال است، شامل هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 34 میلیون و 200 هزار ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ 435 هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ 500 هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ 2 میلیون و 800 هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ 36 میلیون و 265 هزار و 281 ریال بوده و در کارا دوکابین که جمعا به مبلغ 87 میلیون و 600 هزار و 281 ریال است شامل هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ 47 میلیون و 600 هزار ریال، هزینه هوشمند سازی کارت خودرو به مبلغ 435 هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ 500 هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ 2 میلیون و 800 هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ 36 میلیون و 265 هزار و 281ریال می‌شود.

. همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

این گزارش می‌افزاید: از ابتدای عرضه وانت کارا در بورس کالا در مجموع 282 دستگاه از این خودرو در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها