قیمت های جدید ایران خودرو در آبان ماه / سورن پلاس دوگانه سوز چند؟

کد خبر: 1181630

در لیست قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ قیمت جدید سورن پلاس دوگانه سوز نیز از سوی این شرکت اعلام شد.

قیمت های جدید ایران خودرو در آبان ماه / سورن پلاس دوگانه سوز چند؟

لیست قیمت کلیه محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه 1401 منتشر شد و قیمت محصول جدید سورن پلاس دوگانه سوز نیز از سوی این شرکت اعلام شد.

در لیست اعلامی از سوی شرکت ایران خودرو برای اولین بار قیمت محصول جدید سورن پلاس دوگانه سوز درج شده و فروش آن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

ایران خودرو

حراج محصولات پرفروش ایران خودرو به قیمت کارخانه

عبدالله توکلی لاهیجانی در پاسخ به این پرسش که سایپا فروش لیزینگی خودرو شاهین را با سود ۲۱ درصد آغاز کرده آیا این سود منطقی است و بازار کشش این سود را دارد؟ افزود: پاسخ دادن به این پرسش در حوزه کاری وزارت صمت نیست و این مسئله به سیاست‌های داخلی این بنگاه اقتصادی باز می‌گردد و ما نمی‌توانیم در این حوزه اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: اگر شکایتی در زمینه بالا بودن سود سایپا ثبت شود سازمان حمایت از مصرف کنندگان می‌تواند به این مسئله ورود و موضوع را بررسی کند.

توکلی لاهیجانی با بیان اینکه بعد از سال‌ها شاهد فروش اعتباری خودرو هستیم، افزود: همانگونه که اشاره شد فروش اقساطی در حوزه وظایف و سیاست‌ گذاری‌های وزارت صمت نیست اما بدون تردید این شیوه فروش می‌تواند در تنظیم بازار تاثیرگذار باشد.

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت با مقایسه فروش خودرو در سال جاری و سالی که گذشت، تصریح کرد: سال گذشته برای فروش خودرو مردم صف می‌کشیدند این در حالیست که امسال شاهد فروش قسطی خودروها هستیم و امسال برای فروش خودرو، تولیدکنندگان وام در نظر گرفته‌اند. پس از اینکه ۵۰ درصد از خودروها از فرآیند قرعه کشی خارج شدند بدون تردید فروش قسطی تاثیر خود را در بازار می‌گذارد و باعث متعادل شدن آن خواهد شد.

توکلی لاهیجانی در پاسخ به این پرسش که آیا این امکان وجود دارد که شاهد فروش قسطی خودروهای ایران خودرو در ماه‌های آینده باشیم؟ اظهارکرد: به تدریج خودروهای دیگر نیز به فرآیند فروش اقساطی اضافه خواهند شد؛ در قدم نخست ایران فروش خودرو از فرآیند قرعه کشی را حذف خواهد کرد؛ سپس بعد از دنبال کردن سیاست افزایش تولید (در قدم اول ایران خودرو تولید تارا را افزایش داده است) به سمت فروش لیزینگی خواهند رفت.

به گفته این مقام مسئول؛ سال آینده زمینه‌های فروش لیزینگی اکثر تولیدات ۲ خودروساز داخلی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تولید خودروهای کامل در ۶ ماه نخست سال جاری ۲۸۸ درصد افزایش داشته است چراکه جریان تولید در خودروسازان تثبیت و نظمی در حوزه تامین فراهم شده است و دیگر شاهد تولید خودروهای ناقص نیستیم و خودروهایی که به پارکینگ می‌رفتند صفر شده‌اند و این آمار نشان می‌دهد که افزایش تولید باعث شد که یک خودروساز (سایپا) به صورت کامل از فرآیند قرعه‌کشی حذف و دیگر خودروساز (ایران خودرو) نیز در مسیر خروج از فرآیند قرعه‌کشی قرار بگیرد./ منبع: ایلنا

فروش خودروی پرطرفدار ایران خودرو با وام 300 میلیونی

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو گفت: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله  و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک چهار ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود

شعبانی افزود: مشتریان برای خرید این محصول می توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو  یا نمایندگی های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرآیند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می توانند در فروش های لیزینگ شرکت کنند، بر رعایت موضوع عدم خرید از خودروسازان داخلی ظرف ۱۸ ماهه اخیر تاکید کرد و گفت: جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

مدیرعامل لیزینگ ایران خودرو به مزایای این روش برای مشتریان اشاره کرد و گفت: در شرایطی ‌که مشتریان امکان تامین اعتبار برای خرید خودرو را نداشته باشند شرکت ایران خودرو در کنار مشتری قرار گرفته و شرایط مطلوبی را برای خرید خودرو بدون واسطه و به صورت اقساطی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی فروش بر اساس شرایط بازار خودرو، سایر محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی از فروش لیزینگی خودروهای دست دوم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از فروش لیزینگ محدود به محصولات ایران خودرو نبوده و محصولات سایر خودروسازان را نیز در بر می گیرد.

شعبانی از آمادگی برای فروش لیزینگ در سایر حوزه های غیر خودرویی از جمله لوازم خانگی خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت نیرومحرکه ایران خودرو برای فروش لیزینگی موتور سیکلت نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در طرح های فروش لیزینگی، هماهنگی لازم برای تامین اعتبار صورت خواهد گرفت و دیگر ضرورتی برای مراجعه مشتریان به بانک ها و موسسات مالی وجود ندارد.

شعبانی در پایان گفت: هماهنگی برای فروش محصولات سایر خودروسازان از طریق لیزینگ ایران‌خودرو صورت گرفته و در آینده نزدیک نوع محصول و شرایط عرضه آن اعلام خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها