وضعیت ترافیکی آخر هفته / بارش باران در جاده‌های ۲ استان

کد خبر: 1182297

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وضعیت ترافیکی آخر هفته / بارش باران در جاده‌های ۲ استان

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت:‌ در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیکی در تمامی جاده‌های کشور روان گزارش شده است و تنها در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای مسدود نیز گفت:‌ دو محور ریگان - ایرانشهر و لاسم - ارجمند تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی است. در همین راستا نیز  لازم است رانندگان توجه داشته باشند که در شرایط جوی بارانی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها داشته باشند. همچنین با توجه به شرایط جوی و احتمال افزایش زمان سفر، لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر خود به منظور برنامه ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها