لغو پروازهای روز جمعه هواپیمایی لوفت‌هانزا به فرودگاه امام خمینی

کد خبر: 1182474

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خروجی و ورودی روز جمعه خود در مسیر تهران- فرانکفورت ‌و برعکس را لغو کرد.

لغو پروازهای روز جمعه هواپیمایی لوفت‌هانزا به فرودگاه امام خمینی

پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت امروز جمعه (۶ آبان) و با اعلام این شرکت هواپیمایی به مسافران از مبدا فرودگاه امام خمینی(ره) لغو شد.

همچنین این شرکت هواپیمایی پرواز شماره Lh۶۰۰ خود از مبدا فرانکفورت به تهران را که قرار بود ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه امام خمینی شود، کنسل اعلام کرد.

یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی به خبرگزاری ایرنا خبر داد: شرکت لوفت هانزا با ارسال ایمیل به مسافران اعلام‌کرد که امروز جمعه پروازهای خود را کنسل کرده و پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر گرفته است.

بر اساس پیگیری خبرنگار ایرنا، مدت زمان توقف پروازهای لوفت هانزا و دلایل آن هنوز به فرودگاه امام خمینی اطلاع داده نشده است.

مسافران هواپیمایی لوفت هانزا از طریق ایمیل خود در جریان وضعیت پروازهای این شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام خمینی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا تاکنون به صورت سه روز در هفته در حال انجام بود . اتریشی ایرلاین از گروه پروازی لوفت‌هانزا نیز از سال گذشته پروازهای خود به مقصد وین را به صورت سه روز در هفته برقرار کرد. مسافران ایرانی از پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در پروازهای کانکشن به مقاصد آمریکای شمالی و کانادا بیشتر استفاده می‌کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها