نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 11 آبان / لیست اسامی برندگان با کد ملی + لینک

کد خبر: 1183560

مراسم قرعه‌کشی دو طرح فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات ایران‌خودرو آغاز شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 11 آبان / لیست اسامی برندگان با کد ملی + لینک

 قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو آغاز شد

بر اساس اعلام شرکت ایران‌خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله محصولات این شرکت با حضور نهادهای نظارتی آغاز شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو 5 محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو ای ال ایکس، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش‌فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی مجهز به گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است./ تسنیم

اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی نحوه جستجو با کد پیگیری

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود ایران خودرو در جدیدترین فروش محصولات خودرو ۵ محصول را در فروش فوری و ۵ محصول را در پیش فروش را از ۵ آبان تا ۸ آبان با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه در بخش فروش فوری و موعد تحویل یکساله در پیش فروش به روش قرعه کشی و به صورت اینترنتی عرضه کرد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ و آدرس سایت ایران خودرو، قیمت ایران خودرو و سایر جزئیات را خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز چهارشنبه 11 آبان 1401 پس از برگزاری قرعه کشی با حضور نهاد های نظارتی بر روی سایت ایران خودرو منتشر خواهد شد لازم به ذکر است که  سامانه فروش یکپارچه خودرو حذف شده است و عرضه این محصولات ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو امکان پذیر بود. در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو متقاضیان می توانستند جهت ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با مراجعه به سایت ایران خودرو اقدام به ثبت نام خودرو مد نظر خود نمایند.  در جدیدترین طرح  ایران خودرو ثبت نام فروش فوری 5 محصول  سورن پلاس، پژو پارس، پژو پارس ELX با موتور XU 7 P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ  با موعد تحویل سه ماهه به دو صورت عادی و ویژه مادران دارای دو فرزند و همچنین پیش فروش 5 محصول  تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس ایران خودرو با موعد تحویل یکساله به دو صورت عادی و ویژه مادران دارای دو فرزند از 5 آبان آغاز شد و تا پایان 8 آبان نیز مهلت ثبت نام داشت. همچنین نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز بر روی  سایت ایران خودرو به نشانی   https://www.ikco.ir  منتشر می شود  در ادامه جزئیات فروش فوری و ثبت ان خودرو های ایران خودرو، قیمت ایران خودرو ؛ جزئیات قرعه کشی ایران خودرو جهت اعلام اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو در امروز 11 آبان 1401  را خواهیم آورد.

قرعه کشی فروش فوری 5 محصول ایران خودرو امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد همچنین متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو مطلع شوند.

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو  آبان 1401

ثبت نام فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو ویژه آبان ماه  از 5 آبان آغاز شد. این طرح ویژه مادران نیز خواهد بود. این طرح  تا یکشنبه ۸ آبان ادامه داشت.

 در طرح فروش فوق العاده، خودرو‌های سورن پلاس، پژو پارس، پژو پارس ELX با موتور XU 7 P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ برای متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده است.

متقاضیان برای شرکت در این طرح‌ها می‌توانند به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

قرعه کشی پیش فروش 5 محصول عرضه شده ایران خودرو امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو همچنین اسامی مادران برنده ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد.

نوع خودرو

موعد تحویل قیمت نهایی (تومان)
سورن پلاس ۳ ماهه

۲۶۱.۴۲۲.۱۰۰

پژو پارس سال

۳ ماهه ۱۶۵.۵۸۶.۲۰۰
پژو پارس سال با موتور سفارشی ۳ ماهه

۲۰۹.۱۲۵.۸۰۰

پژو ۲۰۷i دستی فرمان برقی

۳ ماهه ۲۱۵.۹۹۶.۷۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته ۳ ماهه

۳۱۸.۷۷۵.۸۰۰

متقاضیان برای شرکت در این طرح‌ها می‌توانند به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

جزئیات ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۲ آغاز شد. این طرح که شامل مادران نیز می‌شود از پنجشنبه ۵ آبان تا  یکشنبه ۸ آبان ادامه داشت.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله خودرو‌های تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه شده است.

نوع خودرو

موعد تحویل پیش پرداخت (تومان)
تارا دستی شهریور و مهر ۱۴۰۲

۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک

شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۶۶.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته دستی شهریور و مهر ۱۴۰۲

۱۴۴.۵۰۰.۰۰۰

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۵۹.۵۰۰.۰۰۰
رانا پلاس مهر ۱۴۰۲

۸۶.۰۰۰.۰۰۰

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 11 آبان 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

نتایج قرعه کشی  ایران خوردو امروز 11 آبان 1401

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه آبان 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

ایران خودرو3

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایت esale.ikco.ir اعلام خواهد شد./ راهبرد معاصر

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها