قیمت آپارتمان های منطقه ۳ تهران /خانه در محله زرگنده و ظفر چند؟

کد خبر: 1184133

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت آپارتمان های منطقه ۳ تهران /خانه در محله زرگنده و ظفر چند؟

منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار میرود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان های بزرگ و ... جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد میکنند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۳ تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در محله زرگنده با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله ظفر با متراژ ۱۳۴ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد تومان معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۵ متری در محله میرداماد با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۶ سال، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۴ ساله در محله قلهک با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی دیگر در محله ونک با متراژ ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۱۷۰ متری در جردن با سنی معادل ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

اگر واحدی ارزان‌تر در همین محله میخواهید میتوانید آپارتمانی ۸۵ متری با سنی حدود ۶ سال و ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها