وام ارزان ۱۵۰ میلیونی دولت به یارانه بگیران / شرایط پرداخت این وام به ۵ دهک یارانه بگیر

کد خبر: 1185459

در سال‌های اخیر، تنوع تسهیلات بانکی بیشتر شده است و بانک‌ها باتوجه به نوع مشارکتی که در سرمایه‌گذاری‌های مالی دارند، می‌توانند در قالب طرح‌های مختلفی با نظارت بانک مرکزی به متقاضیان وام دهند.

وام ارزان ۱۵۰ میلیونی دولت به یارانه بگیران / شرایط پرداخت این وام به  ۵ دهک یارانه بگیر

حبیب الله آسوده  خدمات‌رسانی به جامعه هدف در کمیته امداد در سال جاری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: عملکرد مشارکت مردم به مردم در 7 ماه امسال بیش از 10 هزار و 500 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

وی این خدمات را در قالب واگذاری کالا و پرداخت نقدی دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا مردم در 7 ماه امسال 1500 میلیارد تومان در نقاط مختلف کشور زکات پرداخت کرده‌اند که در حوزه خدمات‌رسانی به نیازمندان هزینه شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور با اشاره به کمک 300 میلیارد تومانی مردم در قالب صدقه خاطرنشان کرد: در 7 ماه امسال حامیان کودکان یتیم و محسنین 1400 میلیارد تومان به حساب آنان واریز کرده‌اند و مراکز نیکوکاری محلات هم نقش مهمی در خدمات‌رسانی به نیازمندان و فقرا داشته‌اند.

آسوده عمده هدف و سیاست کمیته امداد حضور مردم برای رفع نیازمندان دانست و بیان کرد: حکمرانی خیر و احسان در جامعه، از اهداف کمیته امداد با مشارکت مردم است و در این زمینه مشارکت حداکثری مردم در فعال شدن مراکز نیکوکاری و تحقق کمک به نیازمندان از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه امسال 500 هزار فرصت شغلی در این نهاد ویژه مددجویان و 5 دهک اقتصادی جامعه ایجاد می‌شود، گفت: سقف تسهیلات عمومی به منظور ایجاد اشتغال برای نیازمندان به 150 میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: سقف پرداخت تسهیلات عمومی برای کارفرمایان در به‌کارگیری مددجویان کمیته امداد تا 4 میلیارد تومان افزایش یافته است.

آسوده با بیان اینکه 50 درصد تعهدات اشتغال‌زایی دولت در سال جاری توسط کمیته مداد اجرا می‌شود، اظهار داشت: در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد در کشور شرایط مطلوبی دارد.

وی اشتغال را محور توانمندسازی مددجویان دانست و تصریح کرد: همه کارکنان این نهاد بسیج شدند تا با توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال‌زایی و خوداتکایی افراد تحت پوشش و 5 دهک اقتصادی جامعه تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کند.

معاون کمیته امداد کشور کمک، هدایت و نظارت بر اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی را از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سال جاری است./ تسنیم

پرداخت وام تا ۳۰۰ میلیون بدون ضامن در بانک تجارت

در سال‌های اخیر، تنوع  تسهیلات بانکی بیشتر شده است و بانک‌ها باتوجه به نوع مشارکتی که در سرمایه‌گذاری‌های مالی دارند، می‌توانند در قالب طرح‌های مختلفی با نظارت بانک مرکزی به متقاضیان وام دهند.
 
تسهیلات آنی یکی از انواع وام بانک تجارت است که به سپرده‌گذاری بلندمدت نیاز دارد. از ویژگی‌های این طرح می‌توان به هم‌زمانی دریافت سود سپرده و استفاده از تسهیلات آن اشاره کرد. در بیان بهتر می‌توان گفت که در این طرح متقاضی می‌تواند سپرده‌گذاری و مثل هر سرمایه‌گذاری در ازای آن سود دریافت کند. در عین حال بتواند از بانک وام هم بگیرد.

این وام فوری و بدون ضامن تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. در واقع سپرده شما همان ضمانت‌تان برای دریافت وام محسوب می‌شود. سه نوع سود ۵، ۱۰ و ۱۵ درصدی برای این طرح درنظر گرفته شده و ضریب تسهیلات هم بین ۶۰ تا ۸۵ درصد از مبلغ سپرده است. برای اطلاع از چگونگی پرداخت اقساط و تنوع نرخ سود، به ادامه مطلب توجه کنید.

یک نکته مهم در مورد طرح آنی وام بانک تجارت:

شرایط تسهیلات آنی بانک تجارت به انتخاب متقاضی است. در واقع میزان وام، سود و دوره بازپرداخت در این طرح به نوع قرارداد و سپرده‌ای که مشتری انتخاب می‌کند بستگی دارد.

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۵ درصدی

مشتری با انتخاب سپرده بلندمدت با نرخ سود ۵ درصدی در قالب طرح آنی می‌تواند در بانک تجارت حساب باز کند. ضریب تسهیلات هم در این شرایط بین ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده است و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام به مشتریان تعلق می‌گیرد. متقاضی با سود تسهیلات ۴ تا ۷ درصدی باید طی ۱۲ ماه، ۲۴ یا ۳۶ ماه اقساط خود را بپردازد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این طرح، نگاهی به جدول زیر بیندازید.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات

۱۲ ماه ۴ درصد ۷۵ درصد سپرده

۱۲ ماه ۷ درصد ۸۰ درصد سپرده

۲۴ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده

۲۴ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده

۳۶ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده

۳۶ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده

ضریب تسهیلات چیست؟

مبلغ وام با ضریب تسهیلات نسبت به میزان سپرده مشخص می‌شود. مثلاً اگر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشد، در طرح آنی با ضریب تسهیلات ۸۰ درصد، می‌تواند ۸۰ میلیون تومان وام بگیرد. بنابراین انتخاب ضریب تسهیلات در زمان افتتاح حساب بسیار برای دریافت وام تعیین کننده است و مبلغ تسهیلات را مشخص می‌کند.

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۱۰ درصدی

اگر مشتری حساب سپرده بلندمدت با سود ۱۰ درصدی در بانک تجارت افتتاح کند، می‌تواند در طرح آنی با ضریب تسهیلات ۷۵ تا  ۸۵ میزان سپرده، حداکثر به مقدار ۲۵۰ میلیون تومان وام بگیرد. بازپرداخت این وام به انتخاب مشتری یکی از دوره‌های ۱۲ ماهه، ۲۴ یا ۳۶ ماهه خواهد بود. سود بازپرداخت وام هم باتوجه به مدت زمان تسویه بین ۱۰ تا ۱۳ درصد است.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات

۱۲ ماه ۱۰ درصد ۷۵ درصد سپرده

۱۲ ماه ۱۳ درصد ۸۰ درصد سپرده

۲۴ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده

۲۴ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده

۳۶ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده

۳۶ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۱۵ درصدی

در صورت افتتاح سپرده بلندمدت با نرخ ۱۵ درصد در طرح آنی وام بانک تجارت، متقاضی می‌تواند با ضریب تسهیلات ۶۰ تا ۷۰ درصد میزان سپرده حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد است و مدت زمان تسویه آن هم می‌تواند ۱۲ ماهه، ۲۴ یا ۳۶ ماهه باشد.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات

۱۲ ماه ۱۸ درصد ۶۰ درصد سپرده

۲۴ ماه ۱۸ درصد ۶۵ درصد سپرده

۳۶ ماه ۱۸درصد ۷۰ درصد سپرده

یک نکته مهم:

اگر امروز فرآیند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری بلندمدت را انجام دهید، در طرح تسهیلات آنی تجارت می‌توانید بعد از ۲۴ ساعت، درصوت تکمیل مدارک، درخواست وام خودتان را ثبت کنید.

سوالات متداول

۱ـ  بهترین وام بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ کدام است؟

انواع وام بانک تجارت در قالب طرح‌های مختلفی مثل آنی، پویا برتر، کریمان و… در سال جاری ارائه می‌شود.

 

۲ـ ضمانت طرح آنی بانک تجارت چیست؟

در این طرح مبلغ سپرده‌گذاری شده به‌عنوان ضمانت درنظر گرفته می‌شود. درضن متقاضیان می‌توانند هم‌زمان سود سپرده خودشان را هم دریافت کنند.

 

۳ـ مقدار سود سپرده در طرح آنی و همچنین مدت زمان تسویه وام بانک تجارت در این طرح چقدر است؟

متقاضی می‌تواند یکی از سه نرخ سود سپرده ۵ درصد، ۱۰ و ۱۵ درصد را در زمان افتتاح حساب انتخاب کند. درصورت دریافت وام، مشتری باتوجه به سود و ضریب تسهیلات، به مدت ۱۲ ماه، ۲۴ یا ۳۶ ماه برای تسویه زمان دارد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها