وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

پرداخت وام 90 میلیونی خودرو با سود کم / چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

کد خبر: 1188506

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در تلاش هستیم تا دو هزار دستگاه خودروی سمند سورن را به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران اضافه کنیم. پرداخت تسهیلات 90 میلیون تومانی به رانندگان تاکسی‌ها نیز در دستور کار است.

پرداخت وام 90 میلیونی خودرو با سود کم / چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

علی محتشمی پور، در خصوص روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده با بیان اینکه خودروی سمند سورن توانسته تاییدیه‌های زیست محیطی را برای استفاده به عنوان تاکسی کسب کند، گفت: قیمت نهایی این خودرو اعلام شده است و به محض تعیین ساز و کارها و قرار گرفتن در سایت نوسازی، فرآیند نوسازی تاکسی‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مساعدت آقای بهرامی معاون حمل و نقل و تاکید شهردار تهران در جذب حداکثری تاکسی‌های تولید داخل، اقداماتی انجام داده‌ایم، اظهار کرد: ایران خودرو اعلام کرده است که در حال حاضر ۲۰۰۰ دستگاه سورن موجود دارد و ما نیز برنامه ریزی‌هایی را برای جذب این ۲۰۰۰ خودروی سورن به عنوان تاکسی انجام داده‌ایم به گونه‌ای که قرار شده است در حوزه تسهیلات، افزایش وام نوسازی تاکسی را داشته باشیم.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تا پایان سال گذشته وام‌های نوسازی تاکسی ۹۰ میلیون تومان و با بازپرداخت پنج ساله بود که از طریق صندوق کارآفرینی امید و مبتنی بر تبصره ۱۸ پرداخت می‌شد، اما امسال با حذف تبصره ۱۸ این مبلغ از دست رفت و قرار شد که فعلا برای این ۲۰۰۰ دستگاه سورن، ۲۰۰۰ فقره تسهیلات از طریق منابع داخلی شهرداری تامین شود و همچنین شاهد افزایش سطح تسهیلات باشیم. به گونه‌ای که حداقل این تسهیلات ۷۰ درصد قیمت نهایی خودرو را پوشش دهد.

تفاهم‌نامه با صندوق امید برای ارائه تسهیلات به تاکسیرانان

وی با بیان اینکه ظرف ۱۰ روز آینده خبر خوش انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق امید برای ارائه تسهیلات را خواهیم داشت، ادامه داد: کارهای کارشناسی در حال انجام است و جا دارد که از مدیریت ارشد شهرداری تشکر کنیم. چرا که منابع خرید ون را یک هفته بعد از ابلاغ وزارت کشور کارسازی کردند و امیدواریم برای این ۲۰۰۰ دستگاه سورن نیز اتفاقات خوبی با مدیریت جهادی مدیران ارشد شهرداری تهران رقم بخورد.

محتشمی پور با بیان اینکه سورن تاییدیه محیط زیست را دریافت کرده و به محض اینکه فرآیند ثبت در سامانه نوسازی انجام شود، اقدامات لازم برای نوسازی تاکسی‌ها صورت می‌گیرد، گفت: از آنجایی که قرار است تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و از منابع شهری که بیت‌المال است، پرداخت شود دیگر قرار نیست رویه نوسازی گذشته تکرار شود. یعنی به صورت یکنواخت به هر راننده تاکسی این تسهیلات تخصیص داده شود.

وی در مورد نحوه تخصیص این تسهیلات نوسازی، توضیح داد: رانندگان تاکسی‌های فرسوده بر اساس فاکتورهای مشخص انتخاب می‌شوند که بر این اساس نوع کاربری، نوع خودرو و مدل تولید و مدل خودرو ملاک عمل است. به گونه‌ای که تاکسی‌های خطی در اولویت قرار دارند و تاکسی‌های قدیمی‌تر همچون پیکان، پراید، روآ نسبت به سمند در اولویت نوسازی قرار دارند و تاکسی‌های تولیدی تا سال ۸۷ در اولویت اول هستند و بسته به سال تولید در اولویت‌های بعدی نوسازی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: اطلاعات تاکسیرانان متقاضی نوسازی احصا شده و به شرط توان تأمین مابه التفاوت تسهیلات بانکی با قیمت خودرو، در رنکینگ قرار می‌گیرند و آنهایی که امتیاز بالاتری کسب کنند در اولویت تخصیص تسهیلات نوسازی قرار می‌گیرند.

وی در مورد قیمت نهایی سورن، گفت: قیمت اعلامی ۲۷۶ میلیون تومان بوده است اما تا زمانی که بر روی سامانه نوسازی قیمت نهایی مشخص نشود ملاک عمل ما نیست و این در حالیست که ۷۰ درصد این مبلغ قرار است به صورت تسهیلات به رانندگان تاکسی‌های فرسوده متقاضی نوسازی اختصاص داده شود که به زودی تفاهم‌نامه آن امضاء شده و ساز و کارها مشخص می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها