اسامی برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو 9 آذر 1401 | لینک برندگان قرعه کشی با کدملی | منتظر پیامک ایرانخودرو باشید

کد خبر: 1189535

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری و فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شد.

اسامی برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو 9 آذر 1401 | لینک برندگان قرعه کشی با کدملی | منتظر پیامک ایرانخودرو باشید

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری و فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شد.

به نقل از ایران خودرو، با تایید فرایند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، نتایج از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک، اطلاع رسانی خواهد شد.

کلیک کنید: اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند.

گفتنی است، در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ و در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شد.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته شد. /بازار

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو امروز ۹ آذر

 قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی انجام می‌شود.

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز پنجشنبه سوم آذر شروع شد و تا روز یکشنبه ۶ آذرماه ادامه داشت.

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به‌صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز سوم آذرماه آغاز کرد.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU ۷ P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان ۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU ۷ P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودرو‌های فرسوده به اجرا گذاشته شد.

مشتریان نهایی امروز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند./ شهر آرا نیوز

جزئیات قرعه کشی ایران خودرو ویژه آذر ماه

​قرعه کشی ایران خودرو با حضور ناظران ویژه برگزار شد و منتخبان دور جدید قرعه کشی ایران خودرو مشخص شدند. برندگان جدید قرعه کشی ایران خودرو به 2 طریق از برنده شدن نهایی خود مطلع می شوند ابتدا شرکت ایران خودرو برای منتخبین پیامک ارسال میکند  یا خریداران با وارد شدن به سایت ایران خودرو و ارسال کد پیگیری از نتایج قرعه کشی ایران خودرو مطلع می شوند.ایران خودرو قرار است محصولات جدیدی را در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو معرفی کند.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها