خبر مهم برای متقاضیان وام / وام شگفت انگیز 200 میلیونی بدون سود و ضامن /چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

کد خبر: 1190309

مشتریان بانک مهر ایران با ایجاد میانگین حساب سه الی 12 ماهه امکان استفاده از طرح «تسهیلات امتیازی مهر ایران» را دارند. این وام 200 میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه بانک مهر ایران پرداخت می‌شود.

خبر مهم برای متقاضیان وام / وام شگفت انگیز 200 میلیونی بدون سود و ضامن /چه کسانی مشمول این وام می شوند؟

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک مهر ایران هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و کارمزد آن به 4 درصد می‌رسد. متقاضیان این وام باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماهه است.

با توجه به مبلغ وام، سود آن و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 200 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران بدانید

سپرده گذاران در بانک مهر ایران، امکان دریافت انواع وام‌ها و افتتاح حساب قرض الحسنه را دارند. بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف گسترش منایع قرض الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این موضوع در بین مردم در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با 530 شعبه در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات قرض الحسنه اعم از اعطای تسهیلات، افتتاح حساب و … به مشتریان خود است.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته عنوان سومین بانک اسلامی جهان و بانک اول ایران به انتخاب بنکر را به دست آورد. ضمنا بانک مهر ایران برنده جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به انتخاب سازمان همکاری اسلامی در سال 2019 شد. ضمنا در تاریخ مدیریت این بانک نیز جوایز مختلفی ثبت شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام اشاره کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها