تغییر قیمت مرغ در میادین و خرده فروشی ها | هر کیلو مرغ چند شد؟

کد خبر: 1191339

مشاهدات میدانی حاکی از آن است قیمت مرغ در روزهای گذشته نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر از کیلویی ۵۵ هزار تومان در میادین تا ۶۴ هزار تومان در خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

تغییر قیمت مرغ در میادین و خرده فروشی ها | هر کیلو مرغ چند شد؟

مشاهدات میدانی حاکی از آن است قیمت مرغ در روزهای گذشته نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر از کیلویی ۵۵ هزار تومان در میادین تا ۶۴ هزار تومان در خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد.بر اساس مشاهدات میدانی از محله‌های مختلف تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۶۴ هزار تومان است.

در میادین میوه و تره‌بار و مراکز عمده توزیع مرغ نیز قیمت هر کیلو مرغ کامل تازه ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، با بیان اینکه قیمت مرغ در واحدهای خرده‌فروشی کیلویی ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان است، گفت: در حال حاضر مرغ کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می‌شود و فروش مرغ بالاتر از نرخ مصوب یعنی ۶۳ هزار تومان تخلف است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده افزایش قیمتی نخواهیم داشت، افزود: هفته گذشته قیمت مرغ افزایش یافت و به ۶۰ هزار تومان رسید ولی همچنان در بازه ذکر شده به فروش می‌رود و البته فروش آن تا ۶۳ هزار تومان مانعی ندارد.

یوسف خانی در پاسخ به چرایی این افزایش قیمت گفت: تقاضای خرید مرغ کم، عرضه و تولید زیاد است و در نتیجه قیمت‌ها کاهش یافته است./همشهری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها