افزایش رقابت برای خرید خودرو از بورس/ فیدلیتی چند فروخته شد؟

کد خبر: 1191768

امروز در بورس کالا ۲۴۳ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و ۲۴۳ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی با رقابت ۵۱ درصدی عرضه شد.

افزایش رقابت برای خرید خودرو از بورس/ فیدلیتی چند فروخته شد؟

 امروز (دوشنبه ۲۱ آذر) در بورس کالا ۲۴۳ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید BMC-FIDELITY7W-00 عرضه شد. قیمت پایه این خودرو ۷,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود که ۱,۸۲۶ نفر متقاضی آن بودند که در نهایت این خودرو با ۵۱.۷۵ درصد رشد قیمتی همراه شد و ۱۱,۷۱۴,۷۵۳,۰۸۶ ریال قیمت خورد.

همچنین خودرو فیدلیتی ۷ نفره مشکی BMC-FIDELITY7B-00 تعداد ۲۴۳ دستگاه به قیمت پایه ۷,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در بورس کالا عرضه شد که برای آن ۱,۵۱۹ نفر متقاضی وجود داشت، که در نهایت این خودرو با ۵۵.۴۹ درصد رقابت به قیمت ۱۲,۰۰۳,۹۵۰,۶۱۷.۲۸ ریال به فروش رفت.

لازم به ذکر است که در ۲۲ آبان ۹۸ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه شد، با تقاضای ۴۴۱ دستگاه و میانگین قیمتی یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۶۵ تومان و با لحاظ رقابت ۴۲ درصدی معامله شد.

میزان پیش دریافت خرید برای این دو خودرو‌ها ۲۵ درصد است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

همچنین هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.

هزینه‌ها برای تمامی خودرو‌ها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

ایبنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها