قیمت گوشت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان می شود؟

کد خبر: 1194352

مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دامپروران کشور گفت: با توجه به تفاوت قیمت دام زنده پیشنهاد عرضه گوشت قرمز حداقل با دو دسته قیمتی ارائه شد تا مردم بتوانند هر کیلوگرم از شقه بز و میش را با قیمت ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خریداری کنند.

قیمت گوشت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان می شود؟

جواد آزاد مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دامپروران کشور در گفتگو با  تسنیم اظهار داشت: در دیدار اخیر تشکل‌های بخش کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد شد، قیمت گوشت گوسفند نر، بز و میش با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه شود اما بازار توجه زیادی به این موضوع ندارد و تقریباً همه این محصولات در بازار با یک قیمت به فروش می‌رسند.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت دام زنده نر با میش و بز متفاوت است قیمت گوشت آنها نیز باید تفاوت داشته باشد؛ اما چیزی با عنوان گوشت میش و بز در بازار فروخته نمی‌شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت دامپروران کشور ادامه داد: مصرف‌کنندگان نمی‌دانند گوشت بز و میش را خریداری اما پول گوشت گوسفند نر را پرداخت می‌کنند، به همین دلیل لازم است قیمت‌ گوشت گوسفندی در بازار به سه دسته قیمتی یا حداقل به دو دسته تقسیم شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط مردم می‌توانند گوشت بز و میش را با قیمت‌های هر کیلوگرم 130 هزار تومان و 150 هزار تومان خریداری کنند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها