آپارتمان‌های نقلی شرق تهران چند؟

کد خبر: 1194609

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

 آپارتمان‌های نقلی شرق تهران چند؟

محله شرق تهران یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های شهر تهران می‌باشد. از جایی که این منطقه از بافت نوساز برخوردار است و امکانات رفاهی کاملی برای آسایش ساکنین در این منطقه وجود دارد افراد زیادی علاقه‌مند به خرید مسکن در شرق تهران هستند. در این گزارش به بررسی واحد های نقلی شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نیروهوایی را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان، واحدی ۲۰ ساله با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحد ۵۳ متری دیگری در محله تهرانپارس‌شرقی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۱۶ ساله در محله تهران‌نو با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در همین محله میخواهید میتوانید آپارتمانی ۴۶ متری با سنی حدود ۱۸ سال و ۱ اتاق خواب را با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۵۰ متری در محله نارمک با سنی حدود ۱۷ سال و ۱ اتاق خواب را با قیمتی حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان میتوانید خریداری کنید.

اگر سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان دارید، میتوانید واحدی ۱۲ ساله در منطقه پیروزی با متراژ ۴۱ متر و ۱ اتاق خواب را به عنوان سرمایه‌گذاری و یا حتی برای سکونت خریداری کنید.

در روز های گذشته واحد آپارتمانی ۶ ساله در محله مجیدیه با متراژ ۵۴ متر و ۱ اتاق خواب، معادل ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۴۰ متری با سنی حدود ۱۵ سال و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت آپارتمان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها