امروز سایپایی‌ها با افت قیمت راهی بازار شدند | سقوط 11 میلیون تومانی این مدل کوییک

کد خبر: 1195706

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها هم مانند ایران خودرویی‌ها با افت قیمت راهی بازار شدند.

امروز سایپایی‌ها با افت قیمت راهی بازار شدند | سقوط 11 میلیون تومانی این مدل کوییک

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها هم مانند ایران خودرویی‌ها با افت قیمت راهی بازار شدند.

کاهشی شدن نرخ دلار موجب شد تا امروز و پس از گذشت یک ماه و نیم بازار خودرو شکل کاهشی به خود گیرد؛ بطوریکه در کنار ایران خودرویی‌ها امروز سایپایی‌ها هم افتی 4 تا 11 میلیون تومانی در بازار داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو در میان محصولات سایپا «کوییکR» امروز بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهشی 11 میلیونی راهی بازار شد. فعالان بازار خودرو کاهشی شدن نرخ دلار را یکی از دلایل افت قیمت خودرو در بازار می دانند. از سوی دیگر وزارت صمت به عنوان متولی بازار خودرو بر این نکته تاکید می کند که قیمت‌های بازار آزاد را قبول ندارد و به خریداران خودرو پیشنهاد می دهد از بورس کالا اقدام به خرید خودرو کنند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار افت 8 میلیون قیمت داشت و 512 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است، اما پس از چند هفته رکوردشکنی امروز ترمز رشد قیمت آن کشیده شد و در بازار شکل کاهشی به خود گرفت.   براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز کاهش 5 میلیونی داشت و در بازار 299 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار 11 تا 6 میلیون کاهش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 305 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 294 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز افت 4 میلیونی قیمت داشت و 290 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 295 میلیون تومان دست به دست شد و افت 5 میلیونی داشت./اقتصادنیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها