غافلگیری عجیب برای خریداران خودرو/ افزایش 57 درصدی قیمت لاماری ایما در بورس!

کد خبر: 1196109

در معاملات امروز خودروی لاماری در بورس کالا، قیمت این خودرو با افزایش 57 درصدی روبرو شد.

غافلگیری عجیب برای خریداران خودرو/  افزایش 57 درصدی قیمت لاماری ایما در بورس!

در جریان معاملات امروز بورس کالا، 251 خودروی مشکی لاماری ایما با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه شد که با افزایش قیمت 57 درصدی به قیمت یک میلیارد و 546 میلیون تومان رسید.

قیمت این خودرو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها به مبلغ یک میلیارد و 713 میلیون تومان افزایش خواهد یافت./ فارس

قیمت لاماری

 

امروز ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلوی بورس کالا رفت.

۲۵۱ دستگاه خودروی لاماری ایما سفید با  تحویل ۱۵ فروردین ۱۴۰۲  امروز روی تابلوی بورس کالا رفت  قیمت پایه  اعلامی ۹۸۱ میلیون تومان بود.

در برابر عرضه اعلامی، ۵۲۶ دستگاه تقاضا شکل گرفت که همان میزان عرضه با قیمت میانگین ۱.۴۱۰ میلیارد تومان و با ۴۳.۸۲ درصد رقابت فروخته شد. کمترین قیمت جفت شده شده نیز ۱.۴۱۰ میلیارد تومان بود.

همچنین امروز  ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو رفت.

در برابر عرضه اعلامی، ۶۷۷ دستگاه تقاضا شکل گرفت که همان میزان عرضه با قیمت میانگین ۱.۵۴۵ میلیارد تومان و با ۵۷.۵۶ درصد رقابت فروخته شد. کمترین قیمت جفت شده نیز ۱.۵۴۵ میلیارد تومان بود.

قیمت تمام شده لاماری در بورس کالا به علاوه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر مبنای قیمت نهایی فروش)، هزینه‌های جانبی (برای شماره گذاری، پلاک، بیمه و هوشمندسازی) به مبلغ ۲۴.۷ میلیون تومان و کارمزد‌های پرداختی است./ باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها