وام 200 میلیونی دولت برای این خانوارها / چه کسانی مشمول این وام ارزان می شوند؟

کد خبر: 1198121

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و نظر به ماموریت بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی در زمینه حمایت از درمان ناباروری و افزایش جمعیت در مناطق محروم جامعه صد میلیون ریال وام قرض الحسنه به زوج های تحت درمان تعلق می گیرد.

وام 200 میلیونی دولت برای این خانوارها / چه کسانی مشمول این وام ارزان می شوند؟

یدالله عزیزی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از حمایت بنیاد پانزده خرداد از زوج های نابارور خبر داد و گفت: مبلغ وام قرض الحسنه ناباروری برای زوج های تحت درمان صد میلیون ریال است.

وی افزود: برای زوج هایی که درمان آن ها با موفقیت سپری شده و منجر به بارداری شده است 200 میلیون ریال وام قرض الحسنه از طرف بنیاد پانزده خرداد اعطا می شود که علاوه بر دریافت مدارک درمانی اخذ مدارک مبتنی بر بارداری مادر نیز لازم است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: این طرح در راستای برقراری عدالت اجتماعی و نظر به ماموریت بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی در زمینه حمایت از درمان ناباروری و افزایش جمعیت در مناطق محروم جامعه اجرا شده است.

عزیزی گفت: متقاضیانی که دارای بیمه تکمیلی و کسانی که در طول یک سال اخیر از حمایت های درمانی ستاد اجرایی فرمان امام و واحدهای تابعه بهره مند بوده اند مشمول برنامه حمایتی در این زمیته نمی شوند.

وی ادامه داد:متقاضیان برای دریافت تسهیلات بایستی مدارک شناسایی و پزشکی معتبر مبنی بر ناباروری ارائه و همچنین صحت سنجی و بررسی های لازم در مورد محرومیت و نیازمندی شخص محرز شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها