فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام محصولات سایپا | پیش فروش محصولات سایپا

سایپا آتش زد به مالش؛ طرح زمستانی سایپا بمناسبت روز مادر | آغاز پیش فروش 4 خودرو پرطرفدار | کوئیک را 100 میلیون ارزانتر بخرید

کد خبر: 1198268

پیش فروش سایپا آغاز شد. این پیش فروش شامل 4 خودرو پرطرفدار این شرکت است.

سایپا آتش زد به مالش؛ طرح زمستانی سایپا بمناسبت روز مادر | آغاز پیش فروش 4 خودرو پرطرفدار | کوئیک را 100 میلیون ارزانتر بخرید

جزئیات و شرایط پیش فروش سایپا را در ادامه بخوانید.

پیش فروش سایپا امروز آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت در روزهای پایانی این هفته اقدام به خرید خودرو کنند. متقاضیان برای ثبت نام به لینک saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از امروز آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با رعایت شرایط مطرح شده در این مرحله، برای خرید خودرو ثبت نام کنند.

گفتنی است خریداران از ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا خودروی خود را انتخاب کرده و نسبت به تکمیل وجه در مرحله اول اقدامات لازم را انجام دهند.

سایپا

قابل توجه است که داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال می شود.

پیش فروش سایپا

در این طرح پیش فروش، ساینا اس دوگانه سوز با پیش پرداخت ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک آر مدل GX با پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به‌فروش خواهند رسید.

موعد تحویل این خودروها شهریور الی بهمن ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

طرح پیش فروش سایپا ویژه دی‌۱۴۰۱ شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

طرح پیش فروش سایپا ویژه دی‌۱۴۰۱ شامل ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال میگردد.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش فوری خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دومخود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.

در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

شرایط مورد نیاز

داشتن حداقل سن ۱۸ سال

نداشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت‌ نام برای مشتریان حقوقی

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

عدم امکان انتقال وکالتی خودرو در این پیش‌فروش‌ها

عدم امکان ثبت نام هر کد ملی دربیش از یکی از طرح‌های پیش‌فروش‌

ابطال کارت گارانتی در صورت مراجعه نکردن برای دریافت سرویس طی ۳ ماه

شرکت در این طرح‌ها اینترنتی بوده و عدم نیاز به مراجعه حضوری

عدم واریز در زمان مشخص شده به منزله انصراف خواهد بود

ممنوعیت ثبت‌ نام در پیش‌فروش‌های بعدی در صورت قبولی در یک پیش‌فروش و انصراف

لزوم اختصاص ظرفیتی مخصوص برای مادرانی که فرزند دوم آنها قبل از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ متولد شده باشد (طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده)

مدارک مورد نیاز

شماره کارت، حساب بانکی و شماره شبا متقاضی

داشتن گواهینامه رانندگی

مدارک شناسایی معتبر

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها