ارسال پیامک قطع گاز در قزوین/ گاز قزوینی ها قطع می شود؟

کد خبر: 1198335

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: پیامک قطعی گاز فقط مخصوص مجتمع‌های تجاری است و این پیامک به دلیل اختلال در شبکه پیامکی برای سایر شهروندان قزوینی ارسال شده است.

 ارسال پیامک قطع گاز در قزوین/ گاز قزوینی ها قطع می شود؟

صبح امروز پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز برای جمعیت زیادی از شهروندان استان قزوین ارسال شد که در آن عنوان شده بود: «مشترک گرامی، با توجه به تداوم سرما و کاهش دمای هوا تا اطلاع ثانوی جریان گاز شما از ساعت 18 امروز (پنج‌شنبه 22 دی‌ماه) تا 9 صبح روز بعد (جمعه 23 دی‌ماه) قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره صحت و سقم این پیامک اظهار داشت: ارسال این پیامک برای همه شهروندان قزوینی به دلیل اختلال در سامانه پیامکی رخ داده است و به هیچ‌وجه مخاطب این پیامک برای شهروندان عادی و مشترکان خانگی بوده است.

قطع گاز

علی حجتی‌پور اضافه کرد: این پیامک فقط مخصوص مجتمع‌‌های تجاری است که با توجه به شرایط کاری این مجتمع‌ها از ساعت 18 امروز تا 9 صبح فردا برای پایدارسازی شبکه و جلوگیری از افت فشار گاز جریان گاز آنها به صورت موقتی قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: در ضمن پیامک اصلاحی هم برای مشترکان ما در مجتمع‌های تجاری ارسال شده و اطلاع‌رسانی عمومی هم در این حوزه از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها