تغییرات جدید در عرضه خودرو در بورس

کد خبر: 1198674

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با عرضه خودروی دنا پلاس در بورس کالا که طی دو روز گذشته با ابهامات زیادی همراه شده است، گفت:اگر ایران خودرو مشکلی نداشته باشد عرضه دنا فردا انجام خواهد شد.

تغییرات جدید در عرضه خودرو در بورس

امید قالیباف در رابطه با توقف عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: وزارت صنعت به همراه وزارت اقتصاد به هیچ عنوان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف نیستند.

وی افزود: با اتمام مهلت قانونی مصوبه سران قوا در تعیین قیمت خودرو توسط ستاد تنظیم بازار، شورای رقابت به حوزه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو ورود پیدا کرده که همین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا با ابهاماتی همراه ساخته است.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، گفت: فرآیند عرضه خودروهای جدید در بورس کالا در چارچوب نظر شورای رقابت و وزارت صنعت صورت خواهد گرفت.

قالیباف در رابطه با عرضه خودروی دنا پلاس در بورس کالا که طی دو روز گذشته با ابهامات زیادی همراه شده است، افزود: مدیرعامل ایران خودرو از سازمان بورس خواستار لغو عرضه دنا در بورس کالا بود که امروز اعلام شده بورس کالا با فروش دنا پلاس موافق است و این موضوع اجرایی خواهد شد. در همین راستا اگر ایران خودرو مشکلی نداشته باشد عرضه دنا فردا انجام خواهد شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها