وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام بدون ضامن 100 میلیونی بانک رفاه به همه | شرایط خاص وام بدون بهره 5 میلیاردی بانک سپه به مشتریان خود + مبلغ اقساط

کد خبر: 1199017

آن دسته از مشتریان بانک سپه که حساب متصل به دستگاه‌های پایانه فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی دارند، می‌توانند برای وام 5 میلیارد تومانی طرح «کاراسان» این مجموعه درخواست بدهند.

وام بدون ضامن 100 میلیونی بانک رفاه به همه | شرایط خاص وام بدون بهره 5 میلیاردی بانک سپه به مشتریان خود + مبلغ اقساط

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان واجد شرایط دریافت وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری یا کوتاه مدت داشته باشند. ضمنا متقاضیان در شرایطی امکان درخواست برای این تسهیلات را دارند که دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان سپری شده باشد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و ضمانت اصلی برای آن اعتبار شغلی و ضامن هم صنف دارای جواز کسب است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 18 میلیون و 761 هزار و 978 تومان است. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 507 میلیون و 431 هزار و 196 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 6 میلیارد و 507 میلیون و 531 هزار و 196 تومان خواهد بود.

جزئیات وام های پرداختی بانک سپه در سال جاری

بانک سپه از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی، تسهیلات زیادی پرداخت کرده است. طبق آخرین گزارش روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در آذرماه سال جاری بالغ بر 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرد. این تسهیلات بیشتر به بخش کمک ودیعه مسکن، قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی مربوط می‌شد.

این مجموعه همواره به تامین مالی طرح‌های بزرگ صنعتی هم توجه دارد. اخیرا سه طرح بزرگ صنعتی کارخانه کویر تایر که با حمایت این مجموعه تامین مالی شده‌اند، در چرخه تولید قرار گرفتند.

آنلاین وام فوری 100 میلیونی بگیرید

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

سید سعید مقدم زاده با بیان اینکه در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

سید سعید مقدم زاده، سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت:علی رغم مشکلات گذشته و عدم پرداخت سهم دولت از بیمه فرهنگیان در دولت قبل موفق شدیم سهم دولت را احیا و در قالب رفاهی آن را تأمین کنیم، دولت کنونی نیز کمک کرد که از بودجه ۱۴۰۱ این سهم احیا شود.

وی افزود: در همه مناطق، نواحی و شهرستان‌ها یک صندوق وام ضروری داریم که از محل پاره سهام‌هایی که همکاران از حقوق خود پرداخت می‌کنند، تأمین می‌شود. از این رو ارائه وامی با سود صفر درصد، به میزان سه برابر پولی که فرد در صندوق گذاشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است

به گفته وی، در تفاهمنامه جدید با بانک ملی برای بازپرداخت دیگر نیازی نیست که ماه به ماه به بانک مراجعه شود، بلکه بازپرداخت تسهیلات از طریق کسر از حقوق اعمال می‌شود./منیبان

شرایط وام فوری 100 میلیونی بانک رفاه

پرداخت وام فوری بدون ضامن به بانک رفاه هم رسید و این بانک اعلام کرده تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می‌کند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

اما شرایط دریافت وام بانک رفاه چیست؟ آنگونه که در گزارش‌ها آمده سقف وام بدون ضامن بانک رفاه ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه (۴ سال) است. البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه (۳ سال) است.

آنگونه که این بانک اعلام کرده اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه، ماهانه حدود سه میلیون تومان است. در پایان، متقاضی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام و ۴۱ میلیون تومان به‌عنوان سود به بانک پرداخت می‌کند. به عبارتی اصل وام و سود آن معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

همانگونه که از نام این وام پیداست، وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه نیازی به ضامن ندارد. بلکه به کلیه افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

اما همه افراد نمی‌توانند این وام را دریافت کنند. نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی است. یعنی بانک اعتبار متقاضی را بررسی می‌کند و اگر متقاضی دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد، می‌تواند این وام را دریافت کند.

دریافت وام فوری

البته با توجه به طولانی بودن فرایند ها و سلسله مراتب بانکی برای دریافت وام، تقریبا میشه گفت که امروزه دریافت سریع وام بیشتر به یک آرزو و به کابوسی برای متقاضیان وام تبدیل شده است.

یکی از دلایلی که ممکنه شما رو از دریافت سریع وام مأیوس کنه شاید سپرده گذارى یا همون خواب پول شما برای مدتی در یکی از شعبه های بانک ها باشه در چنین مواقعی حتما از خودتون می پرسید که : ” اگه من پولی داشتم که تو حسابم بخوابونم، پس چرا دنبال وام می گشتم؟! ”

این تنها یکی از دلایلی بود که شما رو ناچار کرده که دنبال وام فوری باشید، حالا این وام می تونه وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض الحسنه، وام جانبازی و یا هر نوع دیگری از وام های بانکی باشه.

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها