اتصال گاز ۱۲ هزار مشترک در تربت‌جام/ وصل گاز همه مشترکان تا قبل از ظهر

کد خبر: 1199301

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: تاکنون گاز ۱۲ هزار مشترک از مجموع ۱۷ هزار مشترک در شهرستان تربت‌جام وصل شده است.

 اتصال گاز ۱۲ هزار مشترک در تربت‌جام/ وصل گاز همه مشترکان تا قبل از ظهر

حسن افتخاری  اظهارداشت: تاکنون گاز 12 هزار مشترک از مجموع 17 هزار مشترک در شهرستان تربت‌جام که جریان گاز آنها به‌دلیل افت فشار قطع شده بود، به شبکه وصل شده است.

وی افزود:عملیات وصل گاز مشترکان در تربت جام از روزگذشته آغاز شد و تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشت و از ساعت شش صبح امروز مجدد آغاز شده است.

افتخاری با بیان این مطلب که50گروه برای وصل خانه به خانه گاز مشترکان تربت جامی در حال خدمت هستند تصریح کرد: از مشترکانی که گاز آنها قطع شده است تقاضا می‌کنیم که حتما در خانه باشند تا وصل گاز همه مشترکان قبل از ظهر امروز به پایان برسد.

رفع قطعی گاز در بیشتر مناطق شهرستان خوافِ خراسان رضوی

رئیس اداره گاز شهرستان خواف نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: پس از قطعی و افت فشار گاز در این شهرستان طی ساعاتی در شامگاه دوشنبه، اکیپ عملیاتی اداره در حال وصل شدن گاز مشترکان هستند.

کریم قربانپور،گفت: بیشتر مناطق شهرستان خواف، شهروندان درگیر مقطعی قطع گاز بودند اما در حال حاضر فشار گاز هم متعادل شده است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مهدی عباسپور، فرماندار خواف نیز عنوان‌ کرد: میزان مصرف روزانه گاز شهرستان از 300 هزار متر مکعب در روز به 260 هزار متر مکعب کاهش یافته است و من از همراهی مردم در کاهش 10 درصدی میزان مصرف گاز قدردانی می‌کنم.

وی تنها راهکار پایداری گاز در سطح شهرستان و شهر خواف را نیاز به همراهی بیشتر مردم اعلام کرد و گفت: انتظار می رود صرفه‌جویی استمرار داشته و میزان مصرف انرژی روند کاهشی داشته باشد.

به گزارش تسنیم، محسن نجات ،مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی عصر روز گذشته به شهروندان تربت جامی وعده داده بود که تا ساعتی دیگر گاز شهر وصل می‌شود بر این اساس در ساعات اولیه شب گذشته 3 هزار انشعاب خانگی و تا ساعت 10شب 8هزار انشعاب در تربت جام وصل شد و در حال حاضر نیز 12 هزار انشعاب متصل شده است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها