مهریه‌های ۲۰۰ میلیونی، ۲ میلیاردی شد!

کد خبر: 1199514

حالا دیگر مساله 100 سکه و 200 سکه نیست، شما الان اگر 100 سکه هم مهریه همسر خود کرده باشید، باید 2 میلیارد به او پرداخت کنید، این مبلغ تا همین چند سال پیش 200 میلیون بود.

 مهریه‌های ۲۰۰ میلیونی، ۲ میلیاردی شد!

روزنامه تعادل در گزارشی با اشاره به افزایش قیمت سکه محاسبه کرده کسی که ۱۰۰ سکه مهریه همسرش کرده باشد باید اکنون ۲ میلیارد تومان به او پرداخت کند.

به گزارش تعادل، این روزها که قیمت سکه مرز 20 میلیون تومان را رد کرده، یک بار دیگر مساله مهریه به یکی از مسائل روز تبدیل شده است، تا قبل از این اتفاقات پرداخت مهریه برای افرادی که توانایی پرداخت کامل آن را نداشتند، از طرف دادگاه با توجه به میزان درآمد و بضاعت فرد مهریه قسط‌بندی می‌شد و از چند سکه در ماه تا یک ربع سکه متفاوت بود. اما در این شرایط که قیمت یک ربع سکه هم نزدیک به 9 میلیون تومان است و بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند، باید در این زمینه قوانین جدید به تصویب برسد.

تعادل سپس با یک حساب‌وکتاب سرانگشتی نوشته است: حالا دیگر مساله 100 سکه و 200 سکه نیست، شما الان اگر 100 سکه هم مهریه همسر خود کرده باشید، باید 2 میلیارد به او پرداخت کنید، این مبلغ تا همین چند سال پیش 200 میلیون بود و برای خیلی‌ها این مبلغ وقتی قسط‌بندی می‌شد دیگر چندان به چشم نمی‌آمد، اما حالا حتی اگر درآمد شما ماهانه 20 میلیون تومان هم باشد برای پرداخت اقساط مهریه با مشکل مواجه خواهید شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها