با 6 میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

کد خبر: 1199774

میانگین قیمت هر متر مربع مسکن در تهران طی آذرماه با افزایش 2.9 درصدی نسبت به آبان ماه و افزایش 47.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شد.

با 6 میلیارد تومان کجای تهران  می توان خانه خرید؟

رشد قیمت مسکن طی 5 سال گذشته سبب شده تا خریداران، واحدهای کوچک و قدیمی را برای خرید انتخاب کنند اما در این بین برخی متقاضیان با افزایش بودجه می‌توانند خانه‌هایی بزرگ متراژ نیز خریداری کنند. کاماپرس در ادامه فایل‌های خرید با بودجه 6 میلیارد تومان را براساس سایت‌های فروش بررسی می‌کند؛

خرید آپارتمان‌ زیر 90 متر با بودجه 6 میلیارد تومان

آپارتمانی 62 متری در گلسنگ 5 نیاوران ساخت سال 1384، 6 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک مسکونی واقع در همکف، دارای دو اتاق، آسانسور و انباری است.

آپارتمانی 87 متری ساخت سال 1388 در نیروهوایی متری 68 میلیون و 965 هزارتومان قیمت دارد. این ملک مسکونی در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ و دو اتاق خواب اشاره کرد.

واحد دو خوابه 88 متری نوساز در بلوار فردوس، 6 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

خرید خانه بیش از 90 متر با بودجه 6 میلیارد تومان

واحد 92 متری دوخوابه واقع در ولیعصر، متری 65 میلیون و 217 هزارتومان به فروش می‌رسد. این ملک مسکونی با 11 سال سن بنا در طبقه دوم قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان آسانسور و پارکینگ را نام برد.

آپارتمان نوساز 139 متری در دیلمان، متری 43 میلیون و 165 هزارتومان قیمت دارد. این واحد مسکونی در طبقه اول واقع شده و دارای امکاناتی همچون 3 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها