جلسه افزایش حقوق کارگران به کجا رسید؟ | حداقل حقوق کارگران چقدر شد؟

کد خبر: 1200204

نماینده کارگران در شورای عالی کار در مورد دومین جلسه تعیین حداقل حقوق کارگران برای سال آینده گفت: مهم‌ترین مصوبه‌ای که ما امروز داشتیم، تصمیم بر شروع به کار کارگروه مزد بود که در روزهای آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت خبر آزاد، نماینده کارگران در مورد دومین جلسه تعیین حداقل حقوق کارگران برای سال آینده گفت: مهم‌ترین مصوبه‌ای که ما امروز داشتیم، تصمیم بر شروع به کار کارگروه مزد بود که در روزهای آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

دومین جلسه شورای عالی کار در زمینه تعیین دستمزد ۱۴۰۲ کارگران دیروز عصر برگزار شد.

نماینده کانون انجمن‌های صنفی کارگری کشور در شورای عالی کار درباره جلسه این شورا به همشهری آنلاین گفت: مهم‌ترین مصوبه‌ای که ما  امروز داشتیم، تصمیم بر شروع به کار کارگروه مزد بود که در روزهای آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

هادی ابوی ادامه داد: در جلسه قبل اعلام شد که کمیسیون تعیین حداقل حقوق مشخص شود که در جلسه امروز قرار شد همچون سال‌های گذشته کارگروه مزد فعال شود.

ابوی در مورد کارگروه مزد هم گفت: کارگروه مزد زیرمجموعه خود شورای عالی کار فعالیت می‌کند و نمایندگان کارگری و کارفرمایی و دولت در آن هستند و با بررسی قیمتی و منطقه‌ای، حداقل مزد کارگری را مشخص می‌کنند. البته منظور از منطقه‌ای، بحث مزد منطقه‌ای نیست، بلکه اقلام مصرفی کارگران در نقاط مختلف بررسی می‌شود و در نهایت در شورای عالی کار مطرح و آنجا درباره حداقل مزد کارگری برای سال آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها