قیمت‌های عجیب و غریب ربع سکه بورسی | ربع سکه ۱۶ میلیون تومان ناقابل!

کد خبر: 1201747

فروش ربع سکه بورسی درحالی امروز هم ادامه داشت که ۴۰ ربع سکه در قیمت ۱۶ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان فروخته شد! آنهم درحالی که قیمت ربع سکه در بازار آزاد ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

قیمت‌های عجیب و غریب ربع سکه بورسی | ربع سکه ۱۶ میلیون تومان ناقابل!

در چهارمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 5012 قطعه ربع سکه بهار آزادی از قیمت 8 میلیون و 201 هزار تومان تا 16 میلیون و 763 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

40 ربع سکه در حراج امروز بورس کالا با قیمت 16 میلیون و 763 هزار تومان و 200 ربع سکه نیز با قیمت های 13 میلیون تومان فروخته شده است. این قیمت‌ها درحالی برای فروش ربع سکه بورسی ثبت شده که در بازار آزاد قیمت فروش ربع سکه 9 میلیون و 200 هزار تومان است.

این عرضه به روش حراج چند قیمتی اجرایی می‌شود. در سومین روز عرضه نیز، حداکثر قیمت برای هر قطعه ربع سکه 16 میلیون تومان ثبت شده بود. این درحالی است که قیمت ربع سکه در بازار آزاد طی روز گذشته 9 میلیون تومان بود! در روزهای قبل نیز برخی خریداران ربع سکه بورسی را در قیمت‌های 11 تا 14 میلیون تومان خریده بودند.

متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابر این قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.

حجم تجمیعی معاملات ربع سکه در بورس کالا از ابتدای عرضه تاکنون 75 هزار و 766 قطعه بوده است. طبق اعلام قبلی، حراج ربع سکه در بورس کالا هفت روز کاری دیگر ادامه دارد./تسنیم

photo_2023-01-29_17-47-36

14011109173001890269292310

 

ربع سکه بورسی چند؟

طی معاملات امروز ربع سکه در بورس کالا، هر قطعه از این سکه تا قیمت هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش ایسنا، طبق وعده بانک مرکزی همچنان عرضه ربع سکه در بورس کالا ادامه دارد و طی معاملات امروز ۵۰۱۲ قطعه ربع سکه در بورس کالا تا قیمت هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

گفتنی است؛ این سکه روز گذشته با قیمت هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شده بود.

بر این اساس، دور دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا از سه‌شنبه هفته قبل آغاز شده و قرار است تا ۱۰ روز کاری ادامه داشته باشد.

بانک مرکزی در این دور متعهد به عرضه ۴۵۰ هزار ربع سکه طلا بهار آزادی شده است.البته  برخلاف دفعه قبل که قیمت سکه توسط خود بانک مرکزی تعیین می‌شد، این بار با دامنه نوسان مثبت و منفی ۱۰۰ درصد میانگین قیمت موزون معاملات قابل معامله شد.

عرضه ربع سکه طلای بهار آزادی در بورس کالا در این مرحله به صورت گواهی سپرده ناپیوسته بوده و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است.

مطابق شرایط عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا، تمامی اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال دارای کد ملی می‌توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه ربع سکه طلای بهار آزادی را خریداری کنند.

خریداران می توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس کالا، به خزانه بانک رفاه مراجعه کرده و با ارائه اسناد مربوط به  بورس، به صورت فیزیکی معادل سکه‌های خریداری شده را تحویل بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها