استعلام یارانه نقدی با کدملی | پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه نقدی

کد خبر: 1202363

برای پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه ، خانواده هایی که به این نوع دهک بندی اعتراض داشته اند و یا هنوز نمی‌دانند جزو کدام دهک محسوب می‌شوند می‌توانند با استفاده از کد ملی، با شماره تلفن گویای 09200006369 تماس بگیرند. بعد از تماس با این شماره تلفن و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، شما می‌توانید استعلام یارانه معیشتی با کدملی سرپرست خانوار خود را دریافت کنید. پس از این استعلام، شما می‌فهمید علت قطع یارانه معیشتی شما چیست .

به گزارش سایت خبر آزاد، برای پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه نقدی ، خانواده هایی که به این نوع دهک بندی اعتراض داشته اند و یا هنوز نمی‌دانند جزو کدام دهک محسوب می‌شوند می‌توانند با استفاده از کد ملی، با شماره تلفن گویای 09200006369 تماس بگیرند. بعد از تماس با این شماره تلفن و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، شما می‌توانید استعلام یارانه معیشتی با کدملی سرپرست خانوار خود را دریافت کنید. پس از این استعلام، شما می‌فهمید علت قطع یارانه معیشتی شما چیست .

معمولا بعد از گذشت 10 روز از ثبت اعتراض به یارانه معیشتی ، جواب اعتراض به شما اطلاع داده خواهد شد. اما اگر ده روز از ثبت اعتراض یارانه معیشتی شما گذشته بود و همچنان نه پاسخی برای شما آمد و نه یارانه‌ای دریافت کردید، لازم است دوباره به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را بار دیگر برای بررسی مجدد وارد کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها