خبر فوری برای رانندگان / با کارت سوخت خود بنزین نزنید می‌سوزد!

کد خبر: 1203040

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: مالکین خودروها برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، باید حداقل یک بار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت‌های خود استفاده و از صحت عملکرد آن اطمینان پیدا کنند.

خبر فوری برای رانندگان / با کارت سوخت خود بنزین نزنید می‌سوزد!

محسن وزارتی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار خانوار در البرز فاقد گاز شهری هستند، اظهار کرد: این خانوارها به صورت دائم، موقت و فصلی از گاز مایع استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به دنبال توزیع گاز مایع به این خانوارها از طریق کارت بانکی هستیم، توضیح داد: از ابتدای مهرماه تا کنون برای اجرای هرچه بهتر طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از طریق کارت بانکی دراستان، بیش از ۵۰ جلسه هماهنگی برگزار شده است و در نهایت پیشرفت این طرح به ۱۵ درصد رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: با اجرای کامل این طرح، گاز مایع در اختیار نیازمندان واقعی این سوخت طبیعی قرار می‌گیرد.

وزارتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی افزود: مالکین خودروها برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، باید حداقل یک بار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت‌های خود استفاده و از صحت عملکرد آن اطمینان پیدا کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: کسانی هم که تا کنون به هر دلیل کارت سوخت شخصی دریافت نکرده‌اند، باید نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها