سایپا آتش زد به مالش؛ حراج جدید سایپا از ۲۰ بهمن | فروش اقساطی سایپا با شرایط رویایی و جدید

کد خبر: 1203578

گروه خودروسازی سایپا به دنبال درخواست متقاضیان برای شرکت در طرح پیش‌فروش ویژه دهه فجر این شرکت، مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه را تا ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) تمدید کرد؛ بر این اساس مهلت ثبت‌نام نیز مجدد تمدید شده و متقاضیان از ساعت ۹ صبح پنجشنبه می‌توانند اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

سایپا آتش زد به مالش؛ حراج جدید سایپا از ۲۰ بهمن | فروش اقساطی سایپا با شرایط رویایی و جدید

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از صبح پنجشنبه هفته گذشته (۱۳ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کرد که برای آن، تنها متقاضیان عادی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن وجه خودرو را واریز کرده‌ بودند و این وجه مسدود شده بود، امکان مشارکت در این طرح را داشتند.

در این مرحله از فروش محصولات سایپا، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله عرضه شد و همانطور که اشاره شد، متقاضیان تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) فرصت افتتاح حساب و واریز وجه داشتند.

اما حال با توجه به تعطیلی‌های اخیر و به دنبال درخواست برخی از مشتریان این گروه صنعتی برای مشارکت در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، این گروه خودروسازی مهلت افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغی از وجه خودرو، تا ساعت ۱۳ فردا (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) تمدید کرده است.

بر این اساس امکان ثبت‌نام که تا زمان تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده بود، مجدد از ۹ صبح پنجشنبه (۲۰ بهمن) فراهم خواهد شد و متقاضیانی که حساب وکالتی را در موعد مقرر افتتاح و وجه خودرو را به میزان مندرج در بخشنامه در حساب مسدود کرده باشند و مشمول تمام شرایط ثبت‌نام نیز باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

گفتنی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز مهلت تعریف حساب وکالتی و واریز وجه نز بانک صادرات برای ثبت‌نام در سی‌و دومین طرح پیش‌فروش چهار محصول ایران‌خودرو را تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه (١٩ بهمن ماه) تمدید کرد تا متقاضیان نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ٩٠ میلیون تومان به صورت همزمان اقدام کنند./ ایسنا

فروش اقساطی شاهین چه شرایطی دارد؟

این روزها زیاد می‌شونیم که به علت وضعیت خاص اقتصادی و افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها به صرفه است که خودروی موردنظر خود را با شرایط اقساطی تهیه کنیم.

سرعت تورم و شدت گرفتن قیمت‌ها باعث شده تا خرید یک خودرو معمولی به رویایی دست نیافتنی تبدیل شود و این درحالیست که افراد بسیاری ترجیح می‌دهند تا خودوری مورد نیاز خود را به اقساطی تهیه کنند. در بررسی برخی بنگاه‌های فروش خودرو بیش از 40 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت دریافت و مابقی را در مدت زمان 24 ماه دریافت می‌کنند. گفتنی است سود شرایط خرید اقساطی به قیمت روز محاسبه می‌شود.

در سایت همراه مکانیک، شاهین مدل 1401دنده ای با 335100000پیش پرداخت و اقساط ماهانه 13493000تومان به مدت 24 ماه عرضه شده است. شاهین مدل 1400 با مبلغ 320600000 تومان پیش پرداخت و ماهیانه 12868000محاسبه شده است.

همچنین در همین سایت، شاهین مدل 1401 با پیش پرداخت 372200000 و پرداخت 14952000به صورت ماهیانه ارائه شده است.  خودروی شاهین مدل 1401 دنده‌ای با قیمت تمام شده 530000000تومان که به صورت پیش پرداخت با قیمت 342800000تومان و ماهیانه با مبلغ 13806000تومان آگهی شده است. شاهین مدل 1400 با 323500000تومان پیش پرداخت و ماهیانه 13024000تومان به صورت اقساط 24 ماهه عرضه شده است.

گفتنی است، خرید و فروش خودروی شاهین به دلایل مختلفی با تلاطم‌های زیادی همراه است. همراه مکانیک با مختصصان خبره و مجرب خود در کنار خریداران است تا علاوه بر راهنمایی در خرید شاهین دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش شاهین کارکرده با قیمت واقعی نیز به آنها کمک کند./ کاماپرس

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها