وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام بلاعوض ۱۱۰ میلیونی دولت برای این خانوار | شرایط دریافت وام 300 و 250 میلیونی با نرخ سود 5 درصدی

کد خبر: 1204527

شرایط انواع وام های بانکی مختلف اعلام شد.

وام بلاعوض ۱۱۰ میلیونی دولت برای این خانوار | شرایط دریافت وام 300 و 250 میلیونی با نرخ سود 5 درصدی

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

معاون بنیاد مسکن از اتمام آواربرداری مناطق زلزله زده خوی تا پایان سال خبر داد و گفت: برای واحدهای شهری تخریب شده ۳۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

مجید جودی اظهار کرد: آواربرداری مناطق زلزله‌زده خوی با وجود بارش برف در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مصوبه دولت برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصویب شده انتظار می‌رود تا روند بازسازی تسریع شود.

وی افزود: طبق مصوبه دولت وام 300 و 250 میلیون تومانی با نرخ سود 5 درصدی به ترتیب برای واحدهای تخریب شده شهری و روستایی پرداخت می‌شود. علاوه بر این مبلغ بلاعوض های مصوب شده شامل اسکان موقت، معیشتی و مسکن برای هر واحد 110 میلیون تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات برای واحدهای تعمیری آغاز شده است و تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی زلزله زده در نیمه اول سال آتی تکمیل شود.

معاون بنیاد مسکن بیان کرد: ستادهای معین آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در استان آذربایجان غربی مستقر هستند و عملیات آواربرداری در حال انجام است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغ تسهیلات از سوی دولت و همچنین استقرار نیروها و ماشین‌آلات در مناطق زلزله زده، کارآواربرداری و تعمیر واحدهای همراه با بازسازی سرعت مناسب‌تری پیدا کند./ تسنیم

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی

اعضای کمیسیون عمران مجلس با اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلسه مشترک داشتند که رئیس بنیاد مسکن پس از این جلسه گفت: در جلسه با اعضای کمیسیون عمران، گزارش عملکرد بنیاد مسکن در حوزه‌های مختلف ارائه  و سپس انتظاراتمان را در رابطه با اعتبارات سال آینده به ویژه در حوزه عمران روستایی، مسکن روستایی و اقشار کم درآمد مطرح کردیم و نمایندگان نیز به افزایش اعتبارات در سرفصل‌های مطروحه تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: فعالیت بنیاد مسکن در سال آینده با توجه به قول‌های داده شده و همکاری نمایندگان مجلس  برای پیش بینی اعتبارات مناسب در بودجه 1402 در حوزه عمران روستایی، مسکن روستایی و نیز مسکن اقشار کم درآمد با جهش همراه خواهد بود.

رئیس بنیاد مسکن تاکید کرد: در بحث مسکن روستایی با عنایت ویژه رئیس جمهور وام 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد و با زنجیره سفته 3 نفره عملیاتی شد. در روستاها نیز عملیات ساخت مسکن با محوریت مردم و با استفاده از تسهیلات در حال اجرا  بوده و اقداماتی نیز در مسکن شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده داشتیم.

نیکزاد در خصوص تعداد واحدهای ساخته شده از سوی بنیاد مسکن از سهم قانون جهش تولید مسکن عنوان کرد: جمع ساخت مسکن در شهرها و روستا توسط بنیاد مسکن تاکنون 318 هزار واحد است.

رئیس بنیاد مسکن ادامه داد: در حوزه بودجه سال آینده از اعضای کمیسیون عمران مجلس درخواست کردیم برای برخی از خانواده‌های کم درآمد و محروم در کنار پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومان مسکن روستایی، مبالغی هم به صورت بلاعوض لحاظ شود که  خوشبختانه اعضای کمیسیون نیز  حمایت کردند.  بی تردید این کمک بلاعوض به همراه وام ارزان قیمت شتاب خانه‌دار شدن افراد محروم  و کم درآمد را بیشتر خواهد کرد.

نیکزاد در خصوص احتمال افزایش وام مسکن روستایی عنوان کرد: تسهیلات مسکن روستایی که 200 میلیون تومان با نرخ سود 5 درصد است در سال آینده بیشتر نخواهد شد. اما برای خانواده‌هایی که امکان تامین آورده اولیه را ندارند، در بودجه سال آینده مبلغی به صورت بلاعوض در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تبدیل شدن پیشنهادات بودجه‌ای به قانون، نیاز به تصویب کمیسیون تلفیق و نمایندگان در جلسه علنی و همچنین تایید شورای نگهبان دارد.

بانک گردشگری به مشتریان خوش حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان در قالب طرح «دو سر سود» وام پرداخت می‌کند. مشتریان به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند.

به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح دو سر سود هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی ندارند. سپرده متقاضیان این تسهیلات به عنوان ضمانت تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد شد. البته طی این مدت به اصل سپرده سود 18 درصد تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز 18 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. در واقع میزان سود پرداختی بر اصل سپرده با سود تسهیلات سر به سر می‌شود و دیگر لازم نیست متقاضیان قسطی بپردازند.

شرایط دریافت وام بلوبانک برای خرید اقساطی

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود وام 18 میلیون و 28 هزار و 785 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز 198 میلیون و 128 هزار و 785 تومان خواهد بود.

آشنایی بیشتر با برخی از خدمات و دستاوردهای بانک گردشگری

بانک گردشگری یک بانک خصوصی کشور است که در راستای بهبود وضعیت گردشگری و مسائل مرتبط با آن به طور اختصاصی شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع محصولات و خدمات بانکی الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی از جمله، گواهینامه رتبه 55 بین 100 شرکت برتر ایران در سال مالی 94، گواهی ایزو 10668 بین المللی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری،  نشان سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90 و … را به دست آورد./کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها