رشد ۲هزار واحدی شاخص بورس

کد خبر: 1204764

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲هزار واحدی روبرو شد.

رشد ۲هزار واحدی شاخص بورس

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 7میلیارد و 613میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 4هزار و 51میلیارد تومان در بیش از 390هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 2هزار و 298واحدی در ارتفاع یک میلیون و 548هزار و 277واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی  صنعتی گل گهر،  فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 6میلیارد و 595میلیون ورقه به ارزش 246هزار و 397میلیارد تومان در 222هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 74واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 170واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریاساسول، مجتمع جهان فولاد سیرجان و بیمه پارساگاد شد و در مقابل شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، پتروشیمی مارون و پخش البرز بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها