آخرین قیمت دلار و یورو در بازار

کد خبر: 1204962

براساس اطلاعیه اخیر بانک مرکزی و اظهارات رئیس کل آن، آخرین نرخ ارز در سایت بازار متشکل ارزی قابل رویت است که طبق آن، آخرین نرخ دلار تا لحظه انتشار این خبر حدود 43 هزار تومان تعیین شده است.

آخرین قیمت دلار و یورو در بازار

براساس آخرین نرخ منتشر شده در سایت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران هر قیمت دلار ایران حدود 43 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که البته در همین سایت آخرین نرخ صرافی‌ها 43 هزار و 432 تومان و نرخ پایانی روز گذشته 42 هزار و 987 تومان اعلام شده است.

آخرین نرخ یورو نیز تا لحظه انتشار این خبر 46 هزار و 51 تومان اعلام شده است و آخرین نرخ صرافی‌ها 46 هزار و 511 تومان و نرخ پایانی روز گذشته 45 هزار و 992 تومان تعیین شده است.

روز گذشته بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مردم می‌توانند برای اطلاع از آخرین نرخ‌های اسکناس و ارز به سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به آدرس ICE.IR به عنوان تنها مرجع رسمی اعلام نرخ نقدی ارز در کشور مراجعه کنند.

همچنین محمدرضا فرزین - رئیس کل بانک مرکزی - در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرده بود که مردم به برخی سفته‌بازان و دلالان بازار توجه نکنند و نرخ واقعی ارز را از منابع معتبر مانند سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات بازار ارز ایران مشاهده کنند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها