بدون نوبت وام بگیرید | پرداخت وام 200 میلیونی با افتتاح سپرده و شرایط آسان

کد خبر: 1205972

بانک سینا به مشتریان خود وام 200 میلیون تومانی پرداخت می کند. برای اطلاع از شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بدون نوبت وام بگیرید | پرداخت وام 200 میلیونی با افتتاح سپرده و شرایط آسان

 مشتریان بانک سینا که نیازمند وام هستند، این امکان را دارند با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه وام 200 میلیون تومانی طرح «ارمغان» را دریافت کنند.

آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل دو ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمنا مبلغ کف سپرده برای دریافت این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی، سند ملکی نیز داشته باشند. سود تسهیلات مذکور 18 درصد است. زمان پرداخت اقساط این تسهیلات براساس مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود، ولی در کل حداکثر مدت بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

گزارش وام های تکلیفی بانک سینا

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک سینا، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج این مجموعه تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد پیدا کرده است. طبق این گزارش، بانک سینا تا انتهای دی ماه 4 هزار و 182 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان واجد شرایط اعطا کرد. علاوه بر این تسهیلات، تاکنون وام‌های دیگری در خصوص فرزندآوری، ودیعه مسکن و … توسط این بانک پرداخت شده است.

پرداخت وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با سود 10 درصد

مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند با سپرده گذاری و ایجاد گردش حساب، ضمن دریافت سود سپرده، وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «توسکا» ارائه خواهد شد.

مشتریان بانک توسعه تعاون، اعم از حقیقی و حقوقی، با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی را دارند. البته برای دریافت این وام باید حداقل یک ماه از افتتاح حساب گذشته باشد. میزان سود این وام بر اساس مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود، اما حداقل آن 10 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 48 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. البته تا پایان زمان بازپرداخت به اصل سپرده، سود تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط، 2 میلیون و 536 هزار و 258 تومان است. کل سود وام 21 میلیون و 740 هزار و 400 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 120 میلیون و 536 هزار و 666 تومان خواهد بود.

مختصری از بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون سال 1388 با رویکرد اشتغال زایی، تمرکز تسهیلات دهی به تعاونی‌ها و تقویت این بخش فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک اهدافی مانند کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و … را دنبال می‌کند.

این مجموعه تاکنون جایزه‌های مسئولیت اجتماعی سال 1400، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، نشان بیمه گذار برتر اسفندماه 1399، اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را به دست آورده است.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها