پاسخ وزیر ارتباطات به شایعات ورشکستگی اپراتورها

کد خبر: 1206050

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع کاهش درآمد اپراتورها که در نامه یکی از نمایندگان مجلس به آن اشاره شده، صحت ندارد و به هیچ‌وجه بحث ورشکستگی یا زبان‌ده بودن اپراتورها مطرح نیست.

پاسخ وزیر ارتباطات به شایعات ورشکستگی اپراتورها

عیسی زارع پور امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره علت عدم ارائه آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم. اما آقای توانگر که در این باره سوال داشتند، به جلسه‌ای دعوت شدند تا این موضوع برایشان توضیح داده شود و اطلاعات در اختیارشان قرار بگیرد و ایشان هم اجابت کردند و این جلسه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین در نامه ایشان که اشاره شده درآمد اپراتورها کاهش پیدا کرده است، صحت ندارد و می توان به مصاحبه‌های مدیرعامل اپراتورها رجوع کرد که اعلام کردند حداکثر ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش درآمد داشتند و حتی رکورد ۹ ماهه آنها بیشتر از سال گذشته بوده است و چون ابتدای سال حذف بسته و افزایش تعرفه را داشتند، بنابراین به هیچ‌وجه  بحث ورشکستگی یا زبان‌ده بودن اپراتورها مطرح نیست و حتی بعضی از آنها در بورس هستند و در کدال صورت‌های مالی خود را منتشر می‌کنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد که به هیچ‌وجه آمارهایی که در این باره ارایه می‌شود صحت ندارد و هیچ اپراتوری حتی خرد هم در آستانه ورشکستگی قرار ندارد و آمارشان به صورت شفاف وجود دارد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها