قیمت طلا و ارز امروز اول اسفند / سکه یک گام تا ۳۰ میلیونی شدن!؟

کد خبر: 1206056

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

قیمت طلا و ارز امروز اول اسفند / سکه یک گام تا ۳۰ میلیونی شدن!؟

 هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 306 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 26 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 28 میلیون و 800 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون و 50 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 990 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1842 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 44 هزار و 745 تومان و قیمت یورو 47 هزار و 741 تومان اعلام شده است./ تسنیم

قیمت سکه و طلا یک اسفند ۱۴۰۱/ سکه ۲۹ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان شد

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یک اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه یک اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۹ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید و حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۲۹.۵۰۱.۰۰۰ ۷.۹۰۶.۰۰۰
سکه بهار آزادی ۲۷.۶۰۴.۰۰۰ ۵.۹۸۳.۰۰۰
نیم سکه ۱۵.۷۰۰.۰۰۰ ۴.۹۴۶.۰۰۰
ربع سکه ۱۰.۶۰۰.۰۰۰ ۵.۲۲۰.۰۰۰
سکه گرمی ۵.۱۰۰.۰۰۰ ۲.۴۵۲.۰۰۰

 

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۲.۳۳۱.۵۰۰
۲۴ عیار ۳.۱۰۸.۷۰۰
طلای دست دوم ۲.۳۰۰.۰۰۴
مثقال طلا ۱۰.۱۳۰.۰۰۰
انس طلا ۱۸۴۵ دلار و ۴۱ سنت

 

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۸۴۵ دلار و ۴۱ سنت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها