پرداخت یارانه نقدی 500 هزارتومانی بمناسبت عید نوروز | امشب؛ جیب یارانه بگیران پر پول شد

کد خبر: 1206092

در آستانه سال نو کارت‌های اعتباری به رقم ۵۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

پرداخت یارانه نقدی 500 هزارتومانی بمناسبت عید نوروز | امشب؛ جیب یارانه بگیران پر پول شد

چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا بهمن ماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد.

پرداخت کارت اعتباری 500 هزارتومانی بمناسبت عید نوروز

 صبح امروز مراسم گلریزان جامعه خیرین حامی معلولان کشور با حضور حمیدرضا شاه‌حسینی؛ رئیس جامعه خیرین حامی معلولان کشور، محمدرضا کارگری؛ قائم‌مقام جامع خیرین حامی معلولان کشور، علی محمد قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی و محمد نصیری؛ مدیر کل بهزیستی استان تهران در سالن آمفی‌تئاتر شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

در این مراسم، خیرین و نیکوکاران آمادگی خود را برای حمایت از مددجویان تهرانی با اولویت خانواده‌های معلول و زنان سرپرست اعلام کردند.

به همت جامعه خیرین حامی معلولان کشور، در آستانه سال نو کارت‌های اعتباری به رقم ۵۰۰ هزار تومانی به مددجویان تهرانی با اولویت خانواده‌های معلول و زنان سرپرست خانوار جهت تهیه بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

بر همین اساس، 80 میلیارد ریال توسط خیرین برای تامین بسته‌های معیشتی جمع آوری شد که براساس برنامه‌ریزی قرار است 16 هزار بسته معیشتی در اختیار مددجویان بهزیستی تهران با اولویت خانواده‌های معلول و زنان سرپرست خانوار استان تهران قرار بگیرد.

در این جلسه، همچنین قرار شد  قرارداد‌های با برخی از فروشگاه‌های زنجیره بسته شود و در ادامه کارت‌های اعتباری با رقم 500 هزار تومانی با اولویت‌های اشاره شده در اختیار مددجویان تهرانی قرار بگیرد.

بنا بر هماهنگی صورت گرفته، بسته‌های معیشتی پیش از سال جدید در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین این خانواده‌ها از طریق بهزیستی برای جهت دریافت بسته‌ها معرفی می‌شوند./ تسنیم

یارانه نقدی ۵۵۰ هزارتومان ازفروردین در حسابها

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، جزئیات افزایش حقوق کارمندان، سربازان و مددجویان در بودجه سال آینده که در قدم نخست در این کمیسیون به تصویب رسیده است را تشریح کرد.

امان الله حسین پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تصمیم اعضای این کمیسیون، حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس پیگیر موضوع افزایش حقوق سربازان است، افزود: در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کمتر از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی گفت: طبق مصوبه ما در کمیسیون تلفیق، حداقل حقوق سربازان مجرد در سال آتی به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید و حقوق ماهیانه سربازان متاهل نیز ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد و بر اساس منطقه عملیاتی، درجه و تعداد فرزندان، بالاتر نیز خواهد رفت.

وی در خصوص حقوق کارمندان نیز بیان کرد: حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۷ میلیون و ۹۲۰ هزارتومان در نظر گرفته شده است. همچنین ۲۰ درصد به تمام حقوق بگیران دولتی افزوده شده است که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و باید دید در مراحل بعدی چه تصمیمی گرفته می شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ همچنین از تصویب افزایش حداقل ۴۰ درصدی مستمری مددجویان در سال آینده از سوی کمیسیون بودجه خبر داد.

حسین پور به تشریح عملکرد کمیسیون تلفیق بودجه در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان پرداخت و افزود: طی تصمیمات این کمیسیون، افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به تصویب رسید.

نماینده مردم شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس افزود: طی امسال در لایحه دولت نیز میزان مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش یافت و با اجرای این مصوبه، مستمری خانوار تک نفره تحت حمایت به ۵۵۰ هزارتومان، ۲ نفره به ۷۸۰ هزار تومان، ۳ نفره به یک میلیون و ۹۰ هزارتومان، ۴ نفره به یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و خانوار ۵ نفره و بالاتر به یک میلیون و ۷۲۰ هزارتومان رسید.

وی یادآور شد: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز شاهد رشد ۶۷ درصدی مستمری مددجویان بودیم که کمک بزرگی به این خانواده‌های نیازمند انجام شد./ ایسنا

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها