یارانه نقدی این دهک ها دوبله می شود | جزئیات تغییرات یارانه نقدی در سال آینده

کد خبر: 1206523

کمال حسین پور در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.

به گزارش سایت خبر آزاد، یارانه نقدی ، کمال حسین پور در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کاری تعدادی از مدیران کت و شلواری دولت نیست و دلخوش به گزارشات اتوکشیده هستند، ادامه داد: اکنون فصل رسیدگی به لایحه بودجه است، افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران باید متناسب با تورم باشد. باید در بودجه سال آینده زمینه های افزایش حقوق فرهنگیان را فراهم کنیم و به مددجویان نهادهای حمایتی کشور به ویژه سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بسیاری از مردم گرفتار فقر مطلق هستند و با یارانه ای که از دولت دریافت می کنند، زندگی آنها می چرخد، عدالت حکم می کند در قوانین و لوایح آنها را ببینیم و یارانه دهک های ضعیف جامعه را افزایش دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها