آغاز معاملات فردایی هرات با ریزش هزار تومانی قیمت

کد خبر: 1207516

معاملات فردایی هرات با ریزش یک‌هزار تومانی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و نرخ دلار در کانال‌های تلگرامی از ۵۷‌هزار و ۵۰۰ تومان به ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

آغاز معاملات فردایی هرات با ریزش هزار تومانی قیمت

 در ساعت‌ها ابتدایی روز گذشته قیمت دلار در بازار غیررسمی با نوسان بالایی همراه بود و دلار به رقم ۶۰ هزار تومان رسید که با مداخله بانک مرکزی قیمت‌ها نزدیک چهار هزار تومان ریزش کرد و وارد کانال ۵۶ هزار تومان شد.

البته این ریزش قیمت‌ها دور از انتظار نبود چرا که همواره بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت دلار را به دلیل اقتصاد نمی‌دانستد و معتقد بودند که رشد قیمت طلا و ارز حبابی است و پیش‌بینی می‌کنند ریزش قیمت‌ها در این بازارها ادامه دار باشد.

امروز (دوشنبه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۱) و در سومین روز کاری قیمت دلار در بازار فردایی هرات ریزش قیمت دلار تداوم داشت و در نخستین نرخ‌های اعلامی کانال‌های تلگرامی قیمت دلار ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان درج شد و این رقم در کمتر از یک ساعت با عقبگرد به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشت.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ریزش قیمت‌ها ادامه داشته باشد و برخی اعلام کردند دلار به کانال ۴۰ هزار تومان بازگردد و به افرادی که به منظور سرمایه‌گذاری اقدام به خرید دلار می‌کنند توصیه کردند در این شرایط اقدام به خرید دلار نکنند چرا که اگر حباب ها خالی شود متضرر می‌شوند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها