اوراق قرض‌الحسنه بخرید، بدون نوبت وام ۲ درصدی بگیرید

کد خبر: 1208154

گیرنده اوراق می‌تواند با استفاده از این اوراق قرض الحسنه، وام قرض الحسنه با کارمزد ۲ درصد بدون اولویت و نوبت از بانک دریافت کند.

اوراق قرض‌الحسنه بخرید، بدون نوبت وام ۲ درصدی بگیرید

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم رونمایی از اوراق قرض الحسنه کشور با نماد «مهر ایران» گفت:فرآیند بانکداری قرض الحسنه توسعه خوبی داشته و بعد از افزایش سقف وام های افراد حقیقی و حقوقی خلا اوراق قرض‌الحسنه در بازار سرمایه حس می‌شد که به تحقق رسید.

وی‌ادامه داد: متوسط رشد منابع بیش از ۷۰ درصد در بانک قرض الحسنه است و روزانه ۹ هزار فقره تسهیلات خرد پرداخت می‌شود. بانک قرض الحسنه کمترین معوقات را در نظام بانکی دارد که این رقم در حال حاضر به ۰.۴۶ درصد رسیده است. ۳۰ درصد پرداخت تسهیلات امسال بدون ضامن بوده است که براساس اعتبارسنجی انجام شده است.

احمدرضا کریمی مدیر استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با بیان اینکه منابع بانک در حال حاضر ۱۵۰ همت است، گفت: بانک مقرر است که علاوه بر جذب سپرده‌ها از مردم، در جذب منابع غیر سپرده‌ای هم عمل کند، برهمین اساس اوراق قرض الحسنه با نماد مهر ایران در بازار سرمایه تعریف شده است.

مدیر استان های بانک قرض‌الحسنه مهر در ادامه تاکید کرد: از یکشنبه به‌مدت ۵ روز عرضه آغاز می‌شود که به طور کلی در گام اول به‌میزان ۱۰۰ میلیارد تومان عرضه خواهد شد. سودی برای دارنده اوراق در نظر گرفته نمی‌شود. گیرنده اوراق می‌تواند با استفاده از این اوراق قرض الحسنه، وام قرض الحسنه با کارمزد ۲ درصد بدون اولویت و نوبت از بانک دریافت کند. همچنین این اوراق می‌تواند به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات از بانک‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. ضمن اینکه می تواند در بازار سرمایه به جای پرداخت پول نقد هم استفاده شود.

وی در ادامه افزود: شیوه عرضه اسمی خواهد بود و اوراق شبیه اوراق مشارکت و هر ورق ۱۰۰ هزارتومانی، ۷۰ تومان کارمزد دارد./

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها