دردسر جدید برای انصرافی های خودروهای وارداتی / پول بلوکه آزاد نمی شود؟

کد خبر: 1210893

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن تاکید براینکه بانک‌ها بایستی بلافاصله پس از انصراف متقاضیان خودروهای وارداتی، وجه مسدود شده در حساب وکالتی این افراد را آزاد کنند، از عدم همکاری برخی بانک‌ها و شکایت‌های واصله به وزارت صمت در این زمینه خبر داد.

دردسر جدید برای انصرافی های خودروهای وارداتی / پول بلوکه آزاد نمی شود؟

به دنبال انتشار لیست نوبت‌ افراد متقاضی خودروهای وارداتی، افراد ثبت‌نام کننده از نوبت خود مطلع شده‌اند. براین اساس پس از اعلام نتایج، گزینه انصراف هم فعال شد تا چنانچه فردی تمایل به ادامه مسیر خرید خودروی وارداتی نداشته باشد، بتواند انصراف داده و ۵۰۰ میلیون تومان بلوکه شده در حساب وکالتی خود را آزاد کند.

طبق تاکید وزارت صمت، بانک‌ها بایستی در این زمینه اقدام و وجه افراد را آزاد و قابل برداشت کنند.

امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت - در این رابطه ضمن اینکه از بانک‌ها خواسته شده در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، در صفحه شخصی خود از عدم همکاری بانک‌ها خبر داده است.

وی نوشته است: "چنانچه متقاضیان خودروهای وارداتی، انصراف خود را (در سامانه) ثبت کنند، باید بلافاصله ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی آن‌ها توسط بانک آزاد شود. وزارت صمت روز سه‌شنبه مکاتبات لازم را با بانک‌ها انجام داده است اما شکایاتی به وزارت صمت رسید که بانک‌ها همکاری لازم را نمی‌کنند. این اشکال باید برطرف شود."

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها