شگفتانه ایران خودرو در پیش فروش بدون قرعه کشی/ خودروی پرطرفدار دنا هم وارد سامانه یکپارچه شد

کد خبر: 1211341

قالیباف اعلام کرد: تارا دستی به سامانه یکپارچه خودروی داخلی اضافه شد.

شگفتانه ایران خودرو در پیش فروش بدون قرعه کشی/ خودروی پرطرفدار دنا هم وارد سامانه یکپارچه شد

امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- اعلام کرد: افرادی که نتوانستند در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کنند، در پایان خرداد ماه سال آینده می‌توانند یک بار دیگر شانس خود را برای خودروهایی که در این دوره اول عرضه خودروها، تقاضای بالایی نداشتند، امتحان کنند.

به گفته وی، در حال حاضر ۹۰۰ هزار نفر در لیست ۵۱ مدل خودرو قرار می‌گیرند که برای بعضی خودروها تقاضا بیشتر است. بنابراین اواخر بهار سال آینده برای خودروهای با تقاضای کمتر، دوباره ثبت‌نام در سامانه یکپارچه انجام خواهد شد. ‌

وی همچنین ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دلایل اختلال در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، ضمن عذرخواهی از افرادی که مراجعه کردند اما نتوانستند ثبت‌نام خود را انجام دهند، عذرخواهی و تاکید کرد: قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی تعریف و ۱۰۰ میلیون تومان را مسدود کرده باشد، ثبت‌نلم انجام خواهد شد؛ بنابراین زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی فعلا حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.

گفتی است که بلافاصله پس از پایان ثبت‌نام، علاوه براینکه اولویت‌بندی متقاضیان انجام می‌شود، با توجه به برنامه تولید، نسبت به زمانبندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود. این مرحله حداکثر تا پایان فروردین طول خواهد کشید و لیست نوبت متقاضیان تایید شده در مرحله اول، در فروردین ماه ۱۴۰۲ اطلاع‌رسانی و مشخص خواهد شد؛  طی این مدت مبلغ مسدود شده باید در حساب وکالتی خریدار باقی بماند.

منبع: آخرین خبر

حجم ویدیو: 709.46K | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها