خبر مهم برای مالکان مسکن مهر | سود وام مسکن مهر چقدر شد؟

کد خبر: 1211743

سرپرست بانک مسکن از پرداخت تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در قالب وام نهضت ملی مسکن (سود ۲۳ درصدی) خبر داد.

 خبر مهم برای مالکان مسکن مهر | سود وام مسکن مهر چقدر شد؟

علی عسکری یادآور شد: سال گذشته 200 هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده مانده در دستور تکمیل قرار گرفت که 95 هزار واحد از آن بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، اولویت پرداخت تسهیلات برای واحدهای باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالا که به طرح نهضت ملی مسکن منتقل شده  اختصاص یافته است.

وی افزود: از آنجاییکه سقف تسهیلات مسکن مهر پاسخگوی اتمام این پروژه‌ها نیست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی این پروژه‌ها به نهضت ملی مسکن سوق داده و مقرر شد تا مالکان مابه‌التفاوت تسهیلات مسکن مهر را با دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت کنند و بدین ترتیب پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن زودتر به سرانجام برسد و تکمیل شود.

عسکری تصریح کرد: بخشی از تسهیلاتی که بانک مسکن در سال گذشته پرداخت کرد در حوزه تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود.

وی گفت: پیش‌بینی شده واحدهای مسکونی مهری که پیشرفت بالایی دارند و به نهضت ملی مسکن انتقال یافته‌اند طی سال 1402 تحویل شود. بانک مسکن تعهد دارد تا تامین مالی واحدهای باقیمانده مسکن مهر هرکدام که قراردادهایشان به نهضت ملی مسکن منتقل می‌شود را انجام دهد تا این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

به گزارش تسنیم، رئیس اداره کل اعتبارات بانک مسکن اواخر بهمن ماه سال گذشته با اعلام اینکه نرخ تسهیلات طرح نهضت ملی از 18 به 23 درصد در قرارداد‌های جدید رسیده است، گفته بود: اقساط هر قراردادی که از هفته قبل امضا شده باشد، با نرخ جدید سود بانکی تعیین می‌شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها