خبر خوش برای کارفرمایان رسید! | یارانه جدید دولت برای نیروی کار

کد خبر: 1213567

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۶ هزار و ۹۶۳ کارفرما در قالب کارگاه‌های فعال از مزایای طرح یارانه دستمزد نیروی کار بهره‌مند شده‌اند.

خبر خوش برای کارفرمایان رسید! | یارانه جدید دولت برای نیروی کار

به گزارش آتیه آنلاین، همچنین تعداد ۶ هزار و ۸۰۷ کارفرما نیز با مشارکت در اجرای طرح یارانه دستمزد در سال گذشته اقدام به ثبت‌نام و جذب نیروی کار کرده‌ و از مزایای انگیزشی و مالی این طرح بهره‌مند شده و موفق به جذب نیروی کار مورد نظر در کارگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی فعال شده‌اند.

در این مدت ۴۲ هزار و ۳۲۵ نفر از افراد به عنوان داوطلب در این طرح ثبت‌نام کرده‌ که تا پایان سال قبل تعداد ۳۵ هزار و ۹۵۵ نفر از افراد واجد شرایط و مشمول در کارگاه‌ها پذیرش شده و مشغول به کار هستند.

بیشترین استقبال و اشتغال کارجویان از طرح یارانه دستمزد در سال قبل توسط استان‌های خوزستان، مازندران، کرمانشاه و لرستان و بالاترین اقبال جامعه کارفرمایی به این طرح در استان‌های خوزستان، مازندران، کرمانشاه و هرمزگان صورت گرفته است.

یارانه دستمزد در واقع طرحی تشویقی در راستای ایجاد انگیزه برای کارفرمایان در به کارگیری نیروی کار و تأمین بستر اشتغال برای کارجویان به‌ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی است که در صورت اجرای آن، کارفرما مشمول کمک‌های پرداختی دولت در قالب یارانه دستمزد نیروی کار استخدام‌شده و فارغ‌التحصیلان فرصتی برای اشتغال خواهند داشت.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها