سورپرایز سهام عدالتی‌ها با واریز 33 میلیون بحساب سهامداران | این سهام داران در مرحله بعدی 2 برابر سود می‌گیرند

کد خبر: 1214159

شاخص کل بورس در دومین روز کاری هفته رشد کمتر از یک درصدی داشت؛ با این‌ حال ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

سورپرایز سهام عدالتی‌ها با واریز 33 میلیون بحساب سهامداران | این سهام داران در مرحله بعدی 2 برابر سود می‌گیرند

شاخص کل بورس در دومین روز کاری هفته رشد کمتر از یک درصدی داشت؛ با این‌ حال ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

شاخص کل بورس دیروز یکشنبه 20 فروردین روند صعودی داشت و با افزایش 0.47 درصدی به محدوده دو میلیون و 212 هزار واحدی رسید و شاخص هم وزن نیز با افزایش بیش از 11 هزار واحدی در محدوده 687 هزار واحدی ایستاد.

دیروز یکشنبه سهام عدالت امروز همسو با شاخص کل حرکت کرد و روند مثبتی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی هم با افزایش 0.05 درصدی به 18 میلیون و 451 هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با افزایش 20 هزار تومانی به 33 میلیون و 983 هزار تومان رسید.

Untitled

این افراد در مرحله بعدی بیشتر سود می گیرند

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 محمد باغستانی در مورد سهامداران عدالت که سود مرحله دوم خود در سال قبل را دریافت نکردند، گفت: ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به دلیل مشکل شماره شبای معتبر بانکی، نتوانستند سود سهام عدالت مرحله دوم عملکرد ۱۴۰۰ را دریافت کنند.

وی گفت: سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آنها واریز نشده است.

وی ادامه داد: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت از مهم‌ترین دلایلی است که سود به حساب این تعداد از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

مدیرعامل سمات اظهار داشت: سهامدارانی که با مشکل شبای معتبر بانکی روبرو هستند، می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام قرار بگیرند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سال گذشته سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت را در دو مرحله و در روزهای ۳۰ آذرماه و ۲۵ اسفندماه به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز کرد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها