وام فوری

پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیونی کم سود به مستاجران | ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و وام بگیرید!

کد خبر: 1215470

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید.

پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیونی کم سود به مستاجران | ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و وام بگیرید!

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

پرداخت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی با افتتاح حساب

در طرح «ارغوان» بانک سینا می توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت ۲ ماه سرمایه خود را ۲.۵ برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید.

در طرح ارغوان بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین ۲ تا ۶ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. البته فرد متقاضی باید خوش حساب باشد، هیچگونه چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد. البته گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هرچه از این دست نیز از باقی مدارکی است که فرد می‌باید آنها را در دست داشته باشد و این شرایط همچنین برای ضامن‌ها نیز برقرار است و اعتبار آنان بسته به میزان دریافتی و درآمدهای ماهانه آنها خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند.

وام جدید ۱۰۰ میلیون تومانی بانک سینا چه شرایط و ویژگی هایی دارد؟

این تسهیلات می تواند به ویژه برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه های استیجاری کمک کند و از آنجایی که نرخ تورم بر اساس پیش بینی های خوشبینانه رئیس کل بانک مرکزی حداقل در محدوده ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود، لذا دریافت این نوع تسهیلات نیز با نرخ های پیشنهادی و انتخابی منطقی است.

نرخ سود تسهیلات بر اساس این طرح انتخابی بوده و بسته به میزان سپرده گذاری شما ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است. همچنین سقف تسهیلات برای افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و برای صاحبان کسب وکار ۵ میلیارد ریال است.

لذا با این اوصاف افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارغوان بانک سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است که متقاضیان عادی با ایجاد سپرده قرض الحسنه از وام ۲۰۰ میلیون تومانی و افراد دارای پروانه کسب می توانند از وام ۵۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ارغوان بانک سینا با نرخ سود ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه، متقاضی باید در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان بازپرداخت کند و برای درافت تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصدی در مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بازپرداخت فقط به صورت اقساطی است و تحت هیچ شرایطی پرداخت به صورت یک‌جا و راس مدت ممکن نیست.

امتیاز تسهیلات طرح ارغوان به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر -با تکمیل فرم- می‌توان منتقل کرد. انتقال امتیاز به اشخاصی غیر از لیست مذکور ممنوع است.

در ادامه جداول این تسهیلات با نرخ های متفاوت و زمان های سپرده گذاری آمده اما شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی بانک سینا و به نشانی https://tarh.sinabank.ir/arghavan مراجعه کنید.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ ۴۰% ۱۸%

۳ ۱۸ ۴۰%

۴ ۲۴ ۴۰%

۵ ۳۰ ۴۰%

۶ ۳۶ ۴۰%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ ۶۰% ۲۰%

۳ ۱۸ ۶۰%

۴ ۲۴ ۶۰%

۵ ۳۰ ۶۰%

۶ ۳۶ ۶۰%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ ۱۰۰% ۲۲%

۳ ۱۸ ۱۰۰%

۴ ۲۴ ۱۰۰%

۵ ۳۰ ۱۰۰%

۶ ۳۶ ۱۰۰%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ ۱۵۰% ۲۳%

۳ ۱۸ ۱۵۵%

۴ ۲۴ ۱۶۰%

۵ ۳۰ ۱۷۰%

۶ ۳۶ ۱۷۵%

سقف وام خرید مسکن و جعاله کارمندان بانک‌ها هم در سال ۱۴۰۲ برابر ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

همچنین پرداخت وام به کارمندان بانک‌ها از محل سپرده‌های قرض الحسنه بانک‌ها ممنوع شد

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان است. کل سود تسهیلات، ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۷۸ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۶ تومان خواهد بود

بانک سینا در بیست و هشتم اسفندماه سال ۱۳۸۷ مجوز تاسیس دریافت کرد. این بانک به دلیل سرعت در ارائه خدمات به مشتری، دقت در ارائه خدمات بانکی، برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، گستردگی شعب در سراسر کشور و … توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

امکان گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، صدور و قبول انواع چک‌های بانکی، رمزدار بین بانکی و ایران چک، پرداخت انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، صدور انواع ضمانت‌ نامه‌ها، وصول چک‌ها و برات‌های مشتریان و … از جمله خدمات بانک سینا به مشتریان آن محسوب می‌شود.

قدمت این ضوابط به قدمت تشکیل بانکداری در ایران بر می‌گردد، اما در سال‌های اخیر و از سال ۹۲ به بعد، مجلس قانونی را تصویب کرد مبنی بر اینکه کارگروهی با اعضای وزیر اقتصاد، رییس سازمان برنامه و رییس بانک مرکزی تشکیل شود و این کارگروه درباره سقف تسهیلات کارکنان شبکه بانکی تصمیم می‌گیرند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ این کارگروه را تغییر دادند و در حال حاضر کارگروه متشکل از رییس سازمان امور استخدامی کشور و رییس سازمان برنامه و بودجه است، این کارگروه مصوبه‌ای دارد که حسب آن عمل می‌شود

رییس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تاکید کرد: هرگز هیچ یک از کارکنان شبکه بانکی به آن سقفی که در این مصوبه دیده شده، تسهیلات دریافت نمی‌کنند.

پرویزیان با اشاره به عدد سقف وام کارکنان شبکه بانکی گفت: قانون تسهیلات مسکن را جدا شده و علاوه بر آن در قانون ضریبی از حداقل حقوق تعیین شده و طبق تبصره ذیل ماده ۷۶ قانون مربوطه و مصوبات شورای پول و اعتبار متوسط دریافتی کارکنان حسب گزارش رسمی بانک مرکزی که نامه آن به رییس جمهوری هم ارایه شده، ۴۵۰ میلیون تومان است. سوال این است آیا وام ۴۵۰ میلیون تومانی برای یک کارمند بانکی با مانده ۳۰ سال، رقم بالایی است؟ این جو سازی علیه کارکنان شبکه بانکی است.

رییس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی ادامه داد: در حال حاضر یک جوان ۲۳ ساله که ازدواج کند ۴۴۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت می‌کند که در کنار آن امکان دریافت وام ودیعه، کارت مراحبه را دارد و جمع این وام‌ها بیش از وام ۴۵۰ میلیون تومانی کارکنان بانکی است.

پروزیان گفت: همچنین هفته گذشته شورای پول و اعتبار مصوب کرده که نخبگان امکان دریافت ۱ میلیارد تومان وام را دارند همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها می‌توانند ۱ میلیارد تومان وام دریافت کنند؛ بنابراین عددی که کارکنان شبکه بانکی به عنوان تسهیلات دریافت می‌کنند بالا نیست.

وی تاکید کرد: در بسیاری از بانکها توافق بین مشتری و بانک در خصوص ضامن معتبر برای وام های خرد می تواند حساب یارانه و یا وثایقی همچون سهام عدالت باشد و عملیاتی شود.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها